از توجه به ترک فعل در منطقه ۱۲ تا بی توجهی به مالکیت شهرداری در پاساژها

اعضای شورای شهر تهران گزارش حسابرس در مورد وضعیت مالی شهرداری منطقه ۱۲ برای سالهای ۹۶ تا ۹۹ را تصویب کردند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز اعضای شورای شهر تهران  بررسی گزارش حسابرس رسمی شورا در مورد حسابرسی مالی از شهرداری منطقه ۱۲  برای سالهای ۹۶ تا ۹۹ را روی میز بررسی قرار دادند که میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای شهر پس از استماع گزارش حسابرس گفت: سه دانگ از پاساژ علاءالدین سهم شهرداری تهران است اما نه اسناد مالکیت و نه عوائد مالی به شهرداری رسیده است که این اتفاق یک فاجعه است.

وی با بیان این که بیش از ۲ دانگ پاساژ کتانه نیز سهم شهرداری تهران است اما نه اسناد مالکیت و نه درآمدی از آن کسب شده است، ادامه داد: مطالبات مکرر و متعددی در طلب‌های شهرداری می بینیم که مغایرت در بحث اسناد داشته و شهرداری منطقه باید آن را با سرعت پیگیری کند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این که ۵۵ میلیارد تومان چک‌های نکول شده در این منطقه داریم که با احتساب ارزش روز آنها به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان می رسد، گفت: همچنین در تقسیط  ۳۶ ماهه مؤدیان تخلف شده و در برخی از موارد مازاد بر ۳۶ ماه قسط بندی شده است که باید پیگیری شود.

مظفر با بیان این که مطالبات شهرداری منطقه ۱۲ از دولت در  مورد بافت فرسوده بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: این مبلغ باید در حساب های فی مابین شهرداری و دولت لحاظ شود و در یک کلام باید بگویم بی نظمی و آشفتگی مالی در گزارش حسابرس دیده می شود و بحث تخلف و عدم انجام وظایف نیز مشهود است که موجب زیان انباشته شده است.

پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران نیز گفت: در منطقه ۱۲ باید بررسی بیشتری صورت بگیرد و موضوع ترک فعل باید مورد توجه قرار گیرد.

یزدی شهردار منطقه ۱۲ نیز با حضور در صحن شورای شهر تهران با تاکید بر این که هیچ کدام از این موارد مربوط به این دوره نیست، افزود: در موضوع پاساژ کتانه شریک طرف شهرداری ۵ سال در زندان بوده و حالا که آزاد شده پیگیر دریافت سهم شهرداری هستیم و یا در مورد پاساژ علاء الدین شریک طرف شهرداری فوت کرده و ما در حال صحبت با ورثه هستیم تا در این زمینه تعیین تکلیف صورت گیرد و یا در مورد پاساژ روحی که سهم شهرداری را دریافت کردیم آن را با مترو تهاتر کرده و باید در حسابهای فی مابین بنشیند.

وی با بیان این که در مورد زمین خیام  آن را بابت بدهی به بانک شهر داده ایم که صورت جلسه تحویل آن را هفته قبل امضاء کردیم، ادامه داد: موارد دیگری نیز در دست رسیدگی است و برخی از موارد را نیز از دادگاه پیگیری می‌کنیم و امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد تا سهم شهرداری لحاظ شود.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران نهایتا گزارش حسابرس در مورد صورت های مالی شهرداری منطقه ۱۲ برای سالهای ۹۶ تا ۹۹ را به تصویب رساندند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner