کنگره بین‌المللی «نگاهی جامع به ناباروری، از تشخیص‌ تا تولد فرزند سالم» برگزار می‌شود

پژوهشگاه ابن‌سینای جهاد دانشگاهی، کنگره بین‌المللی «نگاهی جامع به ناباروری، از تشخیص‌ تا تولد فرزند سالم» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، کنگره بین‌المللی «نگاهی جامع به ناباروری، از تشخیص‌ تا تولد فرزند سالم» به همت پژوهشگاه ابن‌سینای جهاد دانشگاهی در دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. 

با کاهش محدودیت‌های کرونایی، این کنگره به‌طور حضوری با حضور اساتید و متخصصان صاحب‌نام داخلی و خارجی و در قالب سخنرانی، پنل‌های بحث و سخنرانی، کارگاه و نشست‌های پرسش و پاسخ از چهاردهم تا شانزدهم دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. هدف این کنگره طرح مباحث روز جهان در حوزه باروری و ناباروری و ایجاد فرصتی برای هم‌اندیشی و تبادل آخرین یافته‌های علمی و فناورانه درباره تشخیص و درمان ناباروری و بارداری سالم است.

به گزارش پروابط عمومی پژوهشگاه ابن‌سینا، چالش‌های سن و ناباروری، اهدا جنین و گامت ، شکست مکرر لانه‌گزینی، سقط مکرر، مداخلات پرستاری و مامایی در درمان ناباروری، استراتژی‌های لازم برای دریافت بهترین تخمک، اسپرم و جنین و بهبود آندومتر در سیکل‌های کمک‌باروری، آندومتریوز و روش‌های کمک‌باروری و مسائل بارداری‌های حاصل از درمان ناباروری از محورهای اصلی این همایش هستند. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت پژوهشگاه ابن‌سینا مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۲۴۳۲۰۲۰- ۰۲۱ داخلی ۴۵۶ -۴۵۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner