تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، درخواست دانشگاه بوعلی از رئیس جمهور

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه بوعلی سینا اعلام کرد: پروژه های نیمه تمام دانشگاه در پروژه های مربوط به سفر رئیس جمهور به همدان قرار گرفته و امیدواریم بودجه کافی برای تکمیل آنها اختصاص یابد.

دکتر حسین رضوان در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: پروژه های ناتمام دانشگاه شامل کتابخانه مرکزی، دانشکده شیمی، آزمایشگاه های بیولوژی و سایر پروژه ها را در پروژه های مربوط به سفر رئیس جمهور به همدان دیده ایم و امیدواریم بودجه کافی در این ارتباط در اختیار دانشگاه قرار گیرد و جزء پروژه های سفر قرار گرفته و تکمیل شود.

وی درباره خوابگاه ۶۲۰۰ مترمربعی دانشگاه مطرح کرد: برای ساخت این خوابگاه ستاد اجرایی فرمان امام قول مساعد داده و در حال پیگیری هستیم و امیدواریم که به زودی این موضوع محقق شود.

رضوان درباره خوابگاه متاهلین نیز بیان کرد: موضوع خوابگاه متاهلین نیز در حال پیگیری است. درصدد هستیم با مجوزی که از هیات امنا می گیریم بتوانیم بعضی از خوابگاه های دانشگاه را به صورت پروژه های تهاتری به انجام برسانیم و خوابگاه هایی در داخل دانشگاه بسازیم که بخشی از آن خوابگاه متاهلین خواهد بود.

وی ادامه داد: البته صحبت هایی هم کردیم تا بتوانیم از بعضی از خیرین کمک بگیریم یا حداقل با ظرفیتی که در بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد این موضوع را پیش ببریم.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در پاسخ به این سوال که قرار بود مرکز شتابدهی تا اوایل خردادماه تکمیل شود، آیا انجام شد؟ گفت: ساختمان مرکز شتاب دهی تقریبا تکمیل شده و جزء پروژه هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد البته با هماهنگی انجام شده با بنیاد برکت در حال تجهیز این مرکز هستیم.

وی درباره سرانجام استادیوم علمی نیز اظهار کرد: متاسفانه پروژه استادیوم علمی در ابتدای دولت قبل از دستور کار خارج شد و با وجود پیگیری های انجام شده توسط دانشگاه بوعلی در آن زمان، این موضوع محقق نشد و هم اکنون این پروژه در دستور کار نیست و جزء پروژه های مصوب دانشگاه قرار ندارد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner