پیام محرمی صلیب سرخ به اسرا

عاشورا و مراسم‌ برای‌ به‌ وجود آوردن‌ یک‌ روحیه خوب‌ و نهایتاً‌ احیای‌ روحیه معنوی‌ در انسان‌ است‌ که‌ این‌ مراسم‌ را باید برحسب‌ اقتضای‌ محیط‌ انجام‌ دهیم.

به گزارش ایسنا، سید علی‌اکبر ابوترابی در ‌آخرین‌ پیام‌ به‌ اردوگاه‌ها  که از طریق‌ صلیب‌ سرخ به اسرا اعلام شده است درباره محرم می‌گوید: باید بدانید که‌ در کل، مجموعه‌ای‌ از دستورات‌ اسلامی‌ وجود دارد که‌ اجبار و دستور است‌ و بعضی‌ دیگر اجباری‌ نیست‌ و هر کس‌ باید بداند که‌ عاشورا و مراسم‌ آن‌ برای‌ به‌ وجود آوردن‌ یک‌ روحیه خوب‌ و نهایتاً‌ احیای‌ روحیه معنوی‌ در انسان‌ است‌ که‌ این‌ مراسم‌ را باید برحسب‌ اقتضای‌ محیط‌ انجام‌ دهیم.

*زندگی سیدعلی‌اکبر ابوترابی گویا شد
*۱۲ الگوی شخصیتی مرحوم سید علی‌اکبر ابوترابی فرد در یک تحلیل علمی

 جهان‌ آزاد، با محیط‌ اسارت‌ هم‌ فرق‌ دارد و می‌توانیم‌ این‌ مراسم‌ رابه‌ شکل‌ کوچک‌تری‌ برگزار نماییم؛ زیرا مهم‌تر از همه‌ چیز برای‌ ما رفاه‌ جامعه‌ در اسارت‌ می‌باشد که‌ می‌توانیم‌ بیش‌ترین‌ استفاده‌ را از آرامش‌ و عدم‌ کشمکش‌ و تشنج‌ ببریم‌ و با تثبیت‌ آرامشِ‌ اردوگاه، خود را برای‌ روز تعویض‌ که‌ ان‌شاءالله‌ نزدیک‌ است،‌ آماده‌ نماییم‌ و همیشه‌ شرایط‌ محیط‌ را در نظر بگیریم‌ و به‌ این‌ مسأله‌ توجه‌ داشته‌ باشیم‌ که‌ هیچ‌ کس‌ حق‌ ابراز وجود و منیت‌ ندارد که‌ بگوید دوست‌ دارم‌ و می‌خواهم‌ این کار را انجام‌ بدهم.

‌اسارت‌ شانس‌ همکاری‌ و همیاری‌ با دیگران‌ را به‌ شما می‌دهد. اگر این‌ شانس‌ را از دست‌ بدهید در آخر اسارت، تأسف‌ خواهید خورد. ‌باید بدانیم‌ که‌ حتی‌ در اسارت‌ شانس‌ رشد کردن‌ وجود دارد و مطمئن‌ باشید که‌ حتماً‌ لحظهٔ آزادی‌ را که‌ خداوند برای‌ ما مقدر کرده‌ است،‌ فرا خواهد رسید و امیدواریم‌ که‌ این‌ لحظه‌ هرچه‌ زودتر فرا رسد. ان‌شاءالله! خدا نگه‌دار همه‌تان!

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner