سرپرست دوچرخه‌سواری: هنوز برای ورود به انتخابات تصمیم نگرفته‌ام

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: هنوز تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات فدراسیون نگرفته ام.

به گزارش ایسنا، رسول هاشم کندی در مورد برنامه خود برای حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری بیان کرد: حدود ۲۰ روز فرصت دارم که فکر کنم و به جمع بندی برسم و  فعلا آنقدر خسته شده‌ام  که تصمیمم قطعی نشده است.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود کسانی که سابقه‌ای محرومیت یا تعلیق در اثر دوپینگ را داشته باشند امکان کاندیداتوری برای ریاست را ندارند و چنین چیزی صحت دارد یا خیر ؟ گفت: اساسنامه فدراسیون در اختیار همه قرار گرفته است. اتحادیه جهانی قوانین مربوط به خودش را دارد و این موضوع از خود کمیته آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی استعلام  گرفتیم در ۴ ژانویه ۲۰۲۲ به ما اعلام شد که منعی در سطح فدراسیون های ملی وجود ندارد. فقط فردی که محروم می شود تا ۵ سال نمی تواند پست های مختلفی داشته باشد. اساسنامه ۸ ماه در اختیار فدراسیون جهانی بود و چنین بندی لحاظ نشد و هیچ کشوری چنین بندی ندارد.

سرپرست فدراسیون در مورد تعیین تکلیف ساختمان نیمه کاره فدراسیون نیز گفت: ساختمان موضوعی نیست که در دوران سرپرستی به آن پرداخت و بعد از دوران سرپرستی باید به آن پرداخت. یکی از معضلات فدراسیون است اما جزو اولویت های آخر است. بدهی های جاری فدراسیون کم شده است اما بدهی ساختمان همچنان پابرجا است چون مشکلاتی دارد که به لحاظ حقوقی باید رسیدگی شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner