می‌خواهیم جز ۳ تیم برتر باشیم

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در ورزش نمی‌توان قول داد، اما تلاش می‌کنیم جز ۳ تیم برتر باشیم، شاکله تیم حفظ شده و همین گام محکم رو به جلو برای ذوب‌آهن است.

آرمان قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر عزم جدی گاندوها برای جایگاه‌های بالای جدول، اظهار کرد: امسال نسبت به سال‌ها قبل زودتر تمریناتمان را شروع کرده و جز اولین تیم‌‎هایی بودیم که تیم را بستیم. شرایطمان نسبت به فصل قبل که حدود ۱۴ تغییر ایجاد شد، قطعاً بهتر خواهد بود. در فوتبال نمی‌توان قول داد، اما قطعاً رتبه بهتری نسبت به فصل قبل کسب خواهیم کرد و سعی می‌کنیم جز ۳ تیم نخست باشیم.

وی افزود: ذوب‌آهن در سال‌های اخیر به دلیل برخی مشکلات نوسان زیادی داشت، اما امسال با حفظ کادر فنی و شاکله اصلی قدم رو به جلو و محکمی را برداشتیم. بازیکنان مد نظر سرمربی تا حد زیادی جذب تیم شده و شاید ۲یا۳ نفر دیگر هم به تیم اضافه خواهند شد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص شرایط نقل و انتقالات لیگ امسال، توضیح داد: برخی تیم‌ها هزینه‌های هنگفتی کرده و وارد لیگ شده‌اند. باید در نظر داشته باشیم که اگر بخواهیم سطح کیفی لیگ بالا برود، باید سرمایه‌گذاری بهتری انجام شود. ورزش ما عموماً دولتی است و دست بال تیم‌ها برای هزینه باز نیست پس باید هدفمند هزینه کنیم.

قاسمی اظهار کرد: در لیگی که حدود ۵ سال است از سیستم  VARمحروم بوده و نتایج بازی‌ها با اشتباهات سهوی داوران رقم می‌خورد، نمی‌توان صحبتی از سقف قرارداد کرد.

وی ادامه داد: برای مسابقات بین‌المللی و جام جهانی صحبت پیرامون استفاده از کمک داور رباتیک مطرح شده، اما ما همچنان درگیر داوری ویدیویی و برنامه‌های تلویزیونی هستیم تا حقی از تیم ضایع نشود که در نهایت باز هم این اتفاق فصل گذشته برای ذوب‌آهن رخ داد و فریاد ما به جایی نرسید.

این مدافع ذوب‌آهن با اشاره به آسیب‌های اشتباهات داوری برای تیم‌ها، تصریح کرد: با توجه به هزینه‌هایی که در فوتبال ما می‌شود، اگر به باشگاه اختیار داده شود، اغلب می‌توانند از پس هزینه VAR بربیایند. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد، تا نتایج به طور عادلانه در زمین رقم بخورد.

قاسمی همچنین درباره تغییرات کادر فنی ذوب‌آهن در فصل جدید، نوری و حدادی‌فر را دو نفر از بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران دانست و گفت: در چند سال اخیر کسی نتوانسته جایگزین این دو بازیکن تاریخ‌ساز شود. حضور آن‌ها قطعاً به روند رو به جلو ذوب‌آهن کمک خواهد کرد و با تفکر قهرمانی که دارند، تیم را به بالا جدول سوق دهند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner