سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از آسیایی هم بالاتر است

ایسنا/لرستان مربی تیم ملی دوومیدانی ایران تاکید کرد: سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از سطح مسابقات آسیایی هم بالاتر است.

سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت عاشورای حسینی، درباره سطح این مسابقات گفت: از آنجایی که در این مسابقات ورزشکاران نامداری از کشورهای اروپایی و آفریقایی و همچنین کشور میزبان، ترکیه، حضور دارند، سطح فنی مسابقات بسیار بالاست.

وی افزود: نکته جالب درباره سطح فنی مسابقات این است که شاهد حضور ورزشکارانی هستیم که اخیراً از مسابقات جهانی برگزار شده در اورگان آمریکا آمده‌اند و در بالاترین سطح قرار دارند، بر این اساس می‌شود گفت که سطح این مسابقات حتی از مسابقات آسیایی هم بالاتر است.

مربی تیم ملی دو و میدانی ایران در رابطه با وضعیت ملی پوشان ایرانی حاضر در مسابقات، اضافه کرد: در این مسابقات با تیمی حضور یافته‌ایم که به نوعی تلفیقی از ملی پوشان با تجربه جوان است؛ از یکسو امثال آقایان احسان حدادی و حسن تفتیان را داریم که از ورزشکان بنام و المپیکی‌های بزرگ کشورمان هستند و از سوی دیگر، ورزشکاران جوان و جویای نامی ما را همراهی می‌کنند که انگیزه بالایی دارند و می‌توانند شگفتی‌سازی کنند.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های بلند مدت صورت گرفته، هدف غایی شرکت در این مسابقات را با این ترکیب از ملی پوشان، مسابقات آسیایی سال آینده دانست و ابراز امیدواری کرد که این مسابقات نقطه شروع و محک خوبی برای تیم ملی کشورمان برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی پیش رو باشد.

سپهوند تصریح کرد: این مسابقات توسط مدیر تیم‌های ملی و فدراسیون دو و میدانی کاملاً آنالیز می‌شوند و می‌توانیم با برنامه‌ریزی متحد، منسجم و هماهنگی اردوهای خود را برای بازی‌های آسیایی شکل دهیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner