وجود خوابگاه کانکسی در مجتمع آموزش عالی بم برازنده دانشجویان نیست

ایسنا/کرمان معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های کارگاهی و آزمایشگاهی مجتمع آموزش عالی بم اختصاص خواهد یافت که می تواند برای توسعه این مجتمع مفید باشد.

علی خطیبی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع آموزش عالی بم گفت: این پروژه ویژه دانشکده فنی و مهندسی این مجتمع بوده که سال۹۷ شروع به کار کرده و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی در خصوص ارتقای این مجتمع آموزشی به دانشگاه گفت: دانشگاه شدن مسیر، فرآیند و شاخص های خاص خود را دارد و مشکلات مربوط به مجتمع ربطی به ارتقای آن به دانشگاه ندارد.

معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه برای دانشگاه شدن نیاز به یکسری شاخص ها دارد که از جمله آنها می توان به تعداد اعضای هیات علمی، تعداد رشته و همچنین تعداد گروه اشاره کرد که مجتمع باید این موارد را احراز کند، ادامه داد: شاخص‌های تعیین شده باید در حد استانداردهای وزارت علوم باشد تا بتوان نسبت به ارتقای این مجتمع آموزش عالی اقدام کرد.

خطیبی یادآور شد: مشکلات مجتمع آموزش عالی بم ارتباطی با سطح و جایگاه سازمانی آن ندارد و باید برای حل مشکلات این مجموعه نگاهی ویژه داشته باشیم زیرا فرزندان ما در این مکان تحصیل می کنند و ما وظیفه داریم که مشکلات آنها را حل کنیم.

وی همچنین با اشاره به وجود خوابگاه های کانکسی در مجتمع آموزشی عالی بم اظهار کرد: پس از گذشت ۱۹ سال هنوز دانشجویان در این مکان در حال سکونت به عنوان خوابگاه هستند که برازنده دانشجوی ما نیست و باید تلاش کنیم تا مشکلات خوابگاه این مجتمع آموزشی به طور ریشه ای و اساسی حل شود.

معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه برای ساخت خوابگاه نیاز به مجوز از سازمان برنامه و بودجه هستیم که باید صادر شود، تاکید کرد: قول مساعد می دهیم که برای ساخت این خوابگاه مجوزهای مربوطه  و اعتبارات لازم در کوتاهترین زمان ممکن اخذ شود.

خطیبی رسیدگی به وضعیت خوابگاه های کانکسی مجتمع آموزش عالی بم را از مصوبات این سفر دانست .

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner