اخبار “ایسنا” توسعه‌مدار و امیدبخش است

ایسنا/گلستان فرماندار کلاله با اشاره به اینکه “ایسنا” دل در گرو توسعه استان گلستان دارد، گفت: تمامی خبرهای این رسانه توسعه‌مدار و امیدبخش است‌.

فرهاد شیبک، فرماندار کلاله به مناسبت هفته خبرنگار ضمن حضور در دفتر ایسنا با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار کلاله در این دیدار نقش رسانه‌ها را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه قابل توجه است و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

فرهاد شیبک، ایسنا را یک رسانه وابسته به یک نهاد انقلابی  دانست و افزود: این رسانه یک پیشنیه انقلابی و جهادی دارد و در کنار آن از ظرفیت علمی بالا برخوردار است و علاوه‌بر خبررسانی و آگاهی‌بخشی به حوزه علمی توجه دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه ایسنا را یک مجموعه ارزشمند، انقلابی و علمی می دانم که دل در گروه توسعه استان دارد، تاکید کرد: تمامی خبرهای این رسانه توسعه‌مدار و امیدبخش است، گرچه گاهی اوقات به نقد مسائل و موضوعات مختلف می‌پردازد که نقادی از ویژگی های یک رسانه پویا و فعال است و می‌تواند در توسعه و پیشرفت کمک‌کننده باشد.

فرماندار کلاله با تاکید بر اینکه ما رسانه را پشتیبان و بازوی ویژه‌ای برای توسعه استان می‌دانیم، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که  نقدهای رسانه‌ها سازنده و کارشناسانه است لذا پذیرای نقدهای اصحاب رسانه هستیم و به نقش رسانه ها در توسعه و پیشرفت گلستان توجه ویژه ای داریم.

شیبک با بیان اینکه ارتباط مناسب رسانه با مدیران و شهرستان‌ها کمک زیادی به توسعه استان می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه ما توانستیم با استفاده از ظرفیت ایسنا تعامل نزدیکی با جهاددانشگاهی داشته باشیم و در ادامه چند پروژه مشترک را با مشارکت این نهاد انقلابی اجرایی خواهیم کرد.
انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner