آغاز فعالیت قرارگاه خبری «شهید همدانی» در گلستان

ایسنا/گلستان مدیر کل روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری گلستان از تشکیل و آغاز به کار قرارگاه خبری شهید همدانی استان با همکاری رسانه ها و مطبوعات خبر داد.

علی متکی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت و به منظور اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین اداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری گلستان برای هم افزایی رسانه ها در این مسیر پیش قدم شد، اظهار کرد: با همدلی و همراهی رسانه های مکتوب و مجازی استان گلستان قرارگاه خبری با هدف انعکاس خدمات دولت مردمی در یک سال گذشته به مردم راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه به پیشنهاد همکاران رسانه ای و به منظور پاسداشت مقام شامخ حبیب انقلاب، این قرارگاه به نام «شهید همدانی» انتخاب شده است، افزود: تلاش ما این خواهد بود در این قرارگاه بیین دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم در استانداری گلستان به نحو مطلوبی صورت بگیرد.

مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل ایجاد فضای امیدآفرین و تقویت روحیه خودباوری را از اهداف راه اندازی این قرارگاه خبری دانست و تاکید کرد: در قرارگاه خبری شهید همدانی که از امروز فعالیت آن آغاز شده است به مدت یک هفته در خدمت فرمانداران، معاونان استاندار، مدیران کل و در نهایت استاندار محترم در روزپایانی فعالیت این قرارگاه خواهیم بود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner