دعوت فیفا از دبیرکل فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال اعلام کرد حسن کامرانی‌فر، دبیرکل این فدراسیون به دعوت فیفا راهی سوئیس می‌شود.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال اعلام کرد «حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال به دعوت فیفا جهت برگزاری نشست مشترک با برخی از مسوولین فدراسیون جهانی در خصوص موضوعات مختلفی ازجمله مطالبات فدراسیون فوتبال ایران در فیفا، مذاکره در خصوص راه اندازی VAR، هماهنگی‌های لازم پیرامون حضور ایران در جام جهانی، ارائه گزارشی از روند بلیت فروشی مسابقات همچنین ارائه پیراهن تیم ملی ایران در این رقابت ها راهی سوئیس شد.

نماینده شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ نیز در این سفر دبیرکل فدراسیون فوتبال را همراهی می‌کند.»

قبل از این خبر، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال صبح امروز در گفت و گویی رادیویی مدعی شده بود که ماجدی هم به سوئیس می‌رود اما فدراسیون فوتبال اشاره‌ای به این مساله نکرده است. با این حال اصولی تاکید کرد که همزمانی سفر کامرانی‌فر با ماجدی به سوئیس دلیلی بر مشترک بودن جلسات آنها ندارد. با این وجود ظاهرا ماجدی فعلا به سوئیس سفر نکرده است.

بازدید از کمپ تیم ملی در اتریش که برای پنجره بازی‌های ملی در شهریور و مقدمات برگزاری دو دیدار دوستانه در این کشور از دیگر اهداف ماجدی در این سفر خواهد بود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner