همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس بوشهر برگزار می‌شود

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید بنیادی  با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: تمام برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال جاری با شعار «ما مقاوم هستیم» از روز پنج شنبه ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد. برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس چهار برنامه محوری هفته بزرگداشت دفاع مقدس در استان بوشهر هستند

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: امسال رژه اقتدار نیروهای مسلح در بوشهر به میزبانی ارتش برگزار خواهد شد که یگان‌های نمونه سپاه امام صادق علیه السلام و رده‌های تابعه در این برنامه حضور خواهند داشت.برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در هفته بزرگداشت دفاع مقدس با مدیریت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با حضور اقشار مختلف بسیج و سایر نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

بنیادی با اشاره به بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت استثنایی جوی بوشهر و شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر، با هماهنگی‌های انجام شده قرار شده است این برنامه در هفته بسیج اجرا شود.

وی گفت: برگزاری نشست‌های علمی، پژوهشی و بصیرتی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتابخوانی و برپایی میز خدمت از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner