بررسی اعتراض فرمانداری در مورد حساب تمرکزی شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران در مورد اعتراض فرمانداری در خصوص یکی از مصوبات شورا پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه صبح امروز بررسی نامه فرماندار تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی ۲۳ سازمان و شرکت شهرداری تهران را بررسی کردند و اقراریان در خصوص این اعتراض گفت: اشکالاتی که از سوی فرمانداری به این مصوبه وارد شده صحیح نیست و سوء برداشت شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این در مورد نوع اشکالات فرمانداری به مصوبات شورا سخنانی داشتم، گفت: امیدواریم شورای شهر مجبور نشود از سایر مسیرها برای حل مشکلات اقدام کند.

وی در تشریح دلایل وارد نبودن اعتراضات فرمانداری، گفت: هیات تطبیق صرفا می‌تواند مصوبات شورا را که بر خلاف قوانین است مورد اعتراض قرار دهد اما شاهد رویه غلطی از سوی فرمانداری هستیم که خارج از قانون اقدام کرده و اعتراض می‌کند.

اقراریان افزود: بیان اعتراضات به مصوبات شورا باید مستند و مستدل باشد وگرنه ایرادات وارد نیست و قانون دم دست این هیات است و شاید اگر آن را مطالعه می‌کردند این ایرادات وارد نمی‌شد.

به گزارش ایسنا، اعضای شورا نهایتا اعتراض هیات تطبیق به مصوبه تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی ۲۳ شرکت و سازمان را با ۱۹ رای موافق تصویب کردند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner