احمدی: ورزش جانبازان و معلولان الگوی اخلاقی سایر فدراسیونها است

عبدالحمید احمدی در نشست خبری فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ورزش جانبازان و معلولان برای تمام جهان الهام بخش است.

به گزارش ایسنا، عبدالحمید احمدی در نشست خبری فدراسیون‌جانبازان و معلولین اظهار کرد: در حال حاضر ورزش جانبازان و معلولان ایران برای جهان الهام بخش است و دستیابی به این مهم حاصل سالها تلاش، ممارست ، همفکری و تعامل مجموعه سطوح مختلف مدیریتی و نقد سازنده رسانه ها است.

وی گفت: آنچه که در میادین بین المللی به دست آمده، حاصل سالها تلاش، ممارست، همفکری و تعامل مجموعه سطوح مختلف مدیریتی و نقد سازنده رسانه ها است.

احمدی افزود: این فدراسیون با برنامه ریزی دقیق و کارآمد، کارهای مربوط به فدراسیون را پیش می‌برد و این گزارش که توسط آقای اسبقیان امروز ارائه شد نشان می‌دهد که تمامی امور با برنامه ریزی دقیق  به اجرا در می آید.

مشاور وزیر ورزش و جوانان همچنین از فدراسیون جانبازان و معلولین به عنوان فدراسیونی موفق در بعد فنی، اخلاقی، قهرمانی، همگانی و توسعه زیر ساختها نام برد و الگو بودن این فدراسیون را مورد تاکید قرارداد.

احمدی با بیان اینکه هم اکنون ورزش جانبازان و معلولان برای تمامی جهان الهام بخش است، گفت: روند رو به رشد این فدراسیون در رویدادهای مختلف بسیار مشهود است و این به معنی تلاش ارزشمند و شبانه روزی یک مجموعه است که هدفی جز فتح سکوهای افتخار را ندارد.

 وی در پایان از خبرنگاران به عنوان یار مسوولان در بهبود عملکرد آنها یاد کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner