تقویم آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد/آغاز کلاس‌ها از ۱۹ شهریور

کلاس‌های آموزشی دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه علامه طباطبایی در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از ۱۹ شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، شورای آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی تقویم دانشگاهی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ دانشجویان این دانشگاه را اعلام کرد. براساس این تقویم آموزشی، دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند از ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند و کلاس‌های آموزشی این دانشجویان از ۱۹ شهریورماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بازه زمانی حذف و اضافه دانشجویان از ۲۷ شهریورماه تا ۲ مهرماه اعلام شده است. همچنین ۳۰ آذرماه نیز پایان حذف اضطراری عنوان شده است و در نهایت کلاس‌های نیم‌سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی ۷ دی‌ماه پایان می‌یابد و امتحانات این دانشجویان نیز از ۱۷ تا ۲۸ دی‌ماه برگزار می‌شود. 

براساس این تقویم، آخرین مهلت ارائه درخواست تمدید سنوات مقاطع تحصیلات تکمیلی برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ۱۵ شهریور ماه اعلام شده است. 

دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرده است، طبق مقررات آموزشی عدم انتخاب واحد در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل محسوب می‌شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner