شهگل: دیگر مانند گذشته نمی‌توان در قاره آسیا به راحتی مدال گرفت/ امیدوارم طلای کومیته تیمی را تکرار کنیم

مهدی شهگل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضور در ترکیب کومیته تیمی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر بعد از رقابت‌های طولانی انتخابی توانستم در ترکیب کومیته تیمی فیکس شوم. به بهمن عسگری عزیز تبریک می‌گویم که با شایستگی در بخش انفرادی فیکس شد و امیدوارم در قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را بگیرد. من نیز توانستم در ترکیب کومیته تیمی قرار بگیرم و امیدوارم با هم تیمی‌های جوان، با انگیزه و یکدل خود عنوان قهرمانی کومیته تیمی را کسب کنیم.

وی در خصوص جوانگرایی ترکیب کومیته تیمی گفت: امیدوارم با کمک بزرگترها بتوانیم جا پای بزرگان بگذاریم و نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم. تیم ما شایستگی این را دارد که تمامی کشورها را غافلگیر کند. در مدت اردوها تمام تلاش خود را انجام دادیم و امیدوارم بهترین نتیجه را نیز بگیریم. از تمرینات و تلاشی که در این مدت انجام دادیم لذت بردیم و امیدوارم خدا نیز بهترین‌ها را برای ما بخواهد.

ملی‌پوش کومیته تیمی با اشاره به سخت شدن کار در قاره آسیا تاکید کرد: واقعیت امر دیگر قاره آسیا مانند گذشته نیست که به راحتی بتوانیم مدال بگیریم. اردن، ازبکستان و قزاقستان در پنج مرحله گذشته مسابقات لیگ‌های جهانی حضور داشتند و هم وزنی‌هایم در قاره آسیا در میان بهترین‌های رنکینگ هستند. مسلماً دیگر مسابقات آسیایی مانند سالیان گذشته نیست و باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. خدا را شکر سال گذشته نیز فرصت حضور در ترکیب کومیته تیمی را داشتم و بهترین مدال را نیز کسب کردیم و امیدوارم این مدال طلا را امسال دوباره تکرار کنیم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner