برگزاری بزرگترین رویداد "هوش مصنوعی" در حوزه تجار‌ی‌سازی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری پیام امروز، مسعود ابراهیمی؛ معاون رئیس و سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی در نشست خبری چهل و سومین سالگرد جهاد دانشگاهی اظهار کرد: دولت سالیانه، کمک کمی به جهاد دارد و میزان این کمک‌ها سال به سال کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث شد در سیاست‌های جدید، ایجاد ثروت از طریق مشارکت با بخش خصوصی در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: دانش فنی را باید در بازار عرضه کرده و از این طریق درآمدهایی را برای تغذیه بخش پژوهش‌ ایجاد کنیم و دغدغه ریاست جهاد دانشگاهی بر رفع مشکل معیشتی کارکنان جهاد است.

ابراهیمی بیان کرد: نخستین گام، ساماندهی برقراری انضباط مالی در شرکت‌های زیرمجموعه جهاد دانشگاهی است. برنامه بعدی این معاونت، ساماندهی مراکز رشد و‌ پارک‌ها است و اخیراً سیاست‌گذاری‌های خوبی در خصوص مشارکت بخش خصوصی و واگذاری ارضای پارک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گرفته است.

وی گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت و تقاضا می‌کنیم درخواست های خود را به ما ارسال کرده و‌ از اواخر مهرماه واگذاری اراضی را آغاز کنیم.

ابراهیمی اضافه کرد: بزرگترین رویداد هوش مصنوعی در حوزه تجاری‌سازی در آبان ماه برگزار خواهد شد؛ در این رویداد از حکمرانی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم.

معاون رئیس و سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای غربالگری یک میلیون نفر انجام شده است که گام مثبتی برای موضوع جوانی جمعیت است.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner