این ۹ قانون را در چاپ تراکت باید رعایت کنید | این قوانین را هرگز نمی دانستید

تنها در چند ثانیه طول می کشد که مصرف کننده به تراکت های چاپ شده نگاهی بیندازد و به شخصیت برند، هدف از چاپ تراکت و منفعت مشتریان پی ببرد. فرصت بسیار محدودی است نه؟ اما در صورت طراحی اصولی آن و رعایت قوانین چاپ، بدون شک اثربخشی فوق العاده ای خواهد داشت. تراکت یکی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی است که در کل دنیا توسط شرکت های بزرگ و کوچک استفاده می شود. حضور بسیاری از سبک ها، اشکال و اندازه های متنوع، قدرت چاپ در دستان شماست و به هر گونه ای که دلتان بخواهد می توانید محصولات و کسب و کار خود را از این روش تبلیغ کنید. مهم ترین ویژگی چاپ تراکت، ملموس بودن آن است، زیرا برگه ها عناصری هستند که در دستان مخاطبین قرار می گیرند. در حالی که دیگر تبلیغات می آیند و می روند و مخاطبین هیچ گاه به آن احساس پیدا نخواهند کرد.

این روزها عناوین مختلفی برای طراحی تراکت از شرکت ها می شنویم؛ از چاپ تخصصی گرفته تا چاپ تراکت آنلاین، اما مهم این است که به هدف نهایی از این اقدام اثرگذار بازاریابی دست یابیم. پس اگر دوست ندارید هر فردی از کنار تراکت ها به سادگی گذر نکند و برخلاف پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نتیجه دلخواه را مشاهده نکنید، به نکات مهمی که در ادامه بازگو می کنیم توجه ویژه داشته باشید:

درک صحیح از طراحی در چاپ تراکت

فرقی نمی کند کسب و کار نوپا باشید یا برند شناخته شده، افراد زیادی از راه چاپ تراکت تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات، خدمات و کالاهای خود استفاده می کنند. این ابزار راهکاری است که خدمات شما را با مشخصات کاملا معرفی می کند و داخل آن توضیحات کوتاه اما جامع در اختیار مخاطب قرار می گیرد. پس در اولین قدم، باید هدفتان را از طراحی بروشور مشخص کنید و در نظر بگیرید با چه قشری از جامعه در ارتباط هستند. زیرا طراحی آن باید مطابق با سلیقه مخاطبان باشد.

استفاده از تکنیک های طراحی در چاپ تراکت  

تا به حال کاغذهایی که بلافاصله بعد از محل پخش تراکت روی زمین افتاده است و خودنمایی می کند را دیده اید؟ این کاغذها نمونه هایی هستند که نتوانستند مورد توجه مخاطبین قرار گیرند و از نظر آن ها ناخوشایند جلوه داده اند؛ یعنی در عمل خدمات چاپ تراکت بی نتیجه بوده است. اگرچه این ابزار یکی راهکارهای بسیار قدیمی برای تبلیغات و جلب رضایت مخاطبین است، اما تکنیک های جالب و جذابی برای طراحی آن روی کار آمده که به راحتی می توان با بازی گرفتن آن ها حجم بی نظیری از مخاطبین را روانه کسب و کار خود کرد. cta برای کسب اطلاعات

عناوین و متن های جذاب در چاپ تراکت

هیچ گاه براکت ها بدون متن و عناوین چاپ نمی شوند و زمانی که صحبت از بازاریابی است، عناوین و متون جذاب جایگاه ویژه ای دارد. هر چقدر در طراحی متن این ابزار بیشتر خلاقیت به خرج دهید، بهتر دیده می شود و حضور عناوین وسوسه کننده در ابتدا تراکت، مخاطبین را به خواندن ادامه متن دعوت می کند. لازم نیست متن ها طولانی و حوصله سر بر باشد، کافی است متن ساده و کوتاهی را بلود و هارمونی چشمگیری میان متون و تصاویر ایجاد نمایید. اگر به طراحی و محتوا تراکت خود ایمان دارید، دیگر لازم نیست نسبت به قیمت چاپ تراکت نگران باشید، زیرا پرداخت هر هزینه ای، به ارزش برند شما می افزاید.

برند سازی برای مخاطبان هدف در چاپ تراکت

مخاطبان هدف باید نسبت به برتری شما مطلع شوند و ویژگی هایی در کسب و کارتان پیدا کنند که در دیگر رقبا وجود ندارد. پس قبل از هر کاری و طراحی تراکت به دنبال این ویژگی ها باشید و از خود سوال کنید برتری شما نسبت به رقبا چیست؟ لیستی از این برتری ها کسب و حال آن ها با عناوین جذاب معرفی نمایید. بی تردید کسانی که به خاطر ویژگی های متفاوت شما جذب می شوند به گروه مشتریان دائمی راه می یابند. دقت داشته باشید، اگر هدفتان از چاپ تراکت فوری جذب مخاطبین واقعی و ماندگار است، باید تفاوتی میان شما با دیگر کسب و کارها باشد. در غیر این صورت مشتریان بعد از یک مراجعه، دیگر شما را انتخاب نخواهند کرد.

 معرفی خدمات برتر در چاپ تراکت

حداقل ۵ خدمات برتر خود را داخل بروشور معرفی کنید. این تنها راه حلی است که می توانید با کمک آن مخاطبین خود را برای استفاده از خدمات متقاعد کنید و برتری خود را نسبت به دیگر برندها به نمایش بگذارید.

1-3

طراحی تصاویر متفاوت در چاپ تراکت

به فکر چاپ تراکت ارزان نباشید و ساده از طراحی و خلق تصاویر جذاب و بیان کننده برندتان نگذرید. همیشه مخاطبین با مشاهده تصاویر متفاوت و منحصر به فرد جذب برندها و کسب و کارهای مورد علاقه شان می شوند و با استفاده از آن نگاه دقیق تری به جزئیات تراکت می اندازند.

استفاده از تراکت های دوستدار طبیعت می تواند تاثیر عالی روی جذب مخاطب بگذارد و در نگاه آن ها جایگاه ویژه ای بدست می آورید. یکی از کاغذهای محبوب و سازگار با طبیعت، کرافت است. تراکت کرافت همانند اثری هنری خدمات و برند شما را نشان می دهد و در اشکال و اندازه های مختلف قابل طراحی است. همچنین نسبت به دیگر کاغذها مقاومت بالاتری دارد.

استفاده از نماد و آیکون در چاپ تراکت

آیکون های گرافیکی یکی دیگر از ابزارهای ساده برای تعاریف خدمات و محصولات است. از آنجا که این شکلک های دوست داشتنی هم جا هستند، مشاهده آن ها داخل تراکت ها نیز شوق متفاوتی در دل مخاطب ایجاد می کند و می تواند در تعاریف کوتاه محصولات مفید و موثر باشد.

طراحی مناسب در چاپ تراکت

از طراحی های شلوغ و بدون آراستگی بپرهیزید. ارائه انبوهی از اطلاعات بدون نظم و شلوغ هیچ گاه مخاطبین را برای خواندن جذب نمی کند و آن ها تنها با یک نگاه کردن، تراکت را کنار می گذارند. در حالی که حضور جملات کوتاه و موثر می تواند نگاه مخاطبین را به خود خیره کند و با یک نگاه کوتاه تمام اطلاعات مهم در مورد کسب و کار را بخوانند. همچنین طراحی تفکیک شده تراکت، موجب خوانایی بهتر خواهد شد و مخاطبین به راحتی می توانند اطلاعات دلخواه خود را در کمترین زمان پیدا کنند.

میان شرکت های مختلف برای طراحی تراکت و به چاپ رسیدن آن، چاپ بازار گزینه مناسب و پرطرفداری است، شما

می توانید برای اطلاع از خدمات چاپ تراکت و هزینه چاپ تراکت در چاپ بازار به وب سایت آن مراجعه نمایید.

  کار را به صورت مستقیم انجام می دهد.برای اطلاع از خدمات چاپ تراکت و هزینه چاپ تراکت در چاپ بازار و از ظاهر شیک و با کیفیت آن شگفت زده شوید.

تا زمانی که برگه منسوخ نشده است و کاغذها دائما در حال استفاده اند، تراکت همچنان یک ابزار بازاریابی موثر است و می تواند برای افزایش ارزش شما کمک کننده باشد. در صورتی که برگه های تراکت از نظر بصری جذاب باشند و اطلاعات مفید در مورد کسب و کار یا محصول داخل آن تعریف شود، مزایای عالی برای فروش محصول و جذب مخاطب خواهد داشت.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner