پارک فناوری پردیس به "شهر نوآوری پردیس" تبدیل می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری پیام امروز، دکتر روح الله  دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس با اشاره به عملکرد پارک فناوری پردیس گفت: این پارک با ۴۷۰ هکتار وسعت، ۸ هزار متخصص که هر کدام در وجود خود جواهری دارند در آن به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته رشد فروش ۴۲ میلیارد تومانی را ثبت کردند و با این سرعت و امید به راه خود ادامه می‌دهد که برای کشور امید‌بخش است. 

دهقانی خاطرنشان کرد: به زعم کسانی که پارک های فناوری سایر کشورها را دیده اند، پارک فناوری پردیس از نظر توان و نیروی انسانی در سطح جهانی قرار دارد.

معاون علمی رییس جمهور تاکید کرد: این پارک با تکمیل زنجیره ارزش و اختصاص دادن جریان های امید بخش و حمایت های ویژه به شهر نوآور تبدیل می‌شود.

وی اضافه کرد: بایستی در کنار این پارک، شهر هوشمند مسکونی شکل بگیرد. این پارک با مساحت ۴۷۰ هکتار فعال است و سال گذشته گردش مالی یک میلیارد دلاری دارد.

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: این پارک رونمایی از محصول را سالانه در برنامه خود دارد و این محصولات رونمایی شده در سال جاری شامل ۱۲ محصول در حوزه های سلامت، دارو و تجهیزات پزشکی و تجهیزات مخابراتی است.

دهقانی گفت: با حمایت های صورت گرفته، پارک فناوری پردیس به زودی به عنوان پارک برتر جهانی می تواند تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف معاونت علمی حمایت از پارک پردیس، توسعه خطوط صادرات محصولات پارک و کمک به فضای رفاهی و امکانات رفاهی و اسکان نخبگان مستقر در پارک است که این اسکان در مجاورت پارک پردیس و در شهر هوشمند پردیس خواهد بود. 

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

راه‌های پی بردن به اختلالات یادگیری در بزرگسالان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۲۶ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ به غیر از کودکان، گاهی اوقات در برخی از بزرگسالان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner