گران‌ترین وانت بازار ایران/ پیکاپ جان‌سختی که خودروی لوکس شد/ عکس

نسل هشتم این خودرو، از سال ۲۰۱۶ و با دو نسخه دنده دستی و اتومات به ایران آمد. این نسل از هایلوکس، همان پیشرانه پرادوهای چهار سیلندر را در سینه دارد. سیستم چهارچرخ محرک آن نیز همچنان فاقد قفل مرکزی است ولی برخلاف نسل هفتم، به‌صورت برقی تنظیم می‌شود. نسل هفتم هایلوکس چه در مدل‌ تک‌کابین و چه در مدل دوکابین دارای تعلیقی مختص آفرود است و به همین دلیل نیز تمام مدل‌های وارداتی نسل هشتم هایلوکس اصطلاحاً به «دوکابین بلند» در کشورمان معروف شدند. هایلوکس در این روزها همچنان از قابل اطمینان‌ترین خودروهای بازار است.

پیشرانه ۲.۷ لیتری ۴ سیلندر این خودرو، ۱۶۴ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

در گزارش «ماشین‌های کهنه‌ای که در ایران حکم معدن طلا را پیدا کرده‌اند» بیشتر درباره بازار جالب خودروهای بالای ۲.۵ لیتر بخوانید.

تویوتا هایلوکس

ماشین‌های کهنه‌ای که در ایران حکم معدن طلا را پیدا کرده‌اند/ عکس

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۸۵۸

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مشکل مسکن ایثارگران به زودی حل می‌شود

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور، در حالی که در هفته دفاع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *