آمار نزاع در لرستان ۱۲ درصد کاهش داشته است

ایسنا/لرستان مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از کاهش ۱۲ درصدی آمار نزاع در استان خبر داد.

محمدرضا فارسی‌نژاد در نشست با خبرنگاران با اشاره به معاینات سرپایی در پزشکی قانونی لرستان با بیان اینکه در مجموع ۴۰ هزار و ۲۵۰ مورد معاینات سرپایی به پزشکی قانونی استان انجام شده است، افزود: این معاینات بیشتر کودک و همسرآزاری، از کارافتادگی، سقط ، نزاع و …است.

وی اضافه کرد: معاینات سرپایی در سال ۹۹، ۳۹ هزار و ۵۲۱ مورد بوده که میزان معاینات در سال ۱۴۰۰ ، ۱.۸۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان بیان کرد: از مجموع ۴۰ هزار و ۲۵۰ مورد معاینه سرپایی، ۱۳ هزار و ۴۸۶ پرونده مربوط به نزاع و درگیری و آمار نزاع ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ ، ۱۲ درصد کاهشی بوده است.

فارسی نژاد اضافه کرد: از مجموع ۱۳ هزار و ۴۸۶ پرونده نزاع ۹۵۴۵ پرونده مربوط به آقایان و ۳۹۴۱ پرونده مربوط به بانوان است.

وی در خصوص غرق شدگی در لرستان، گفت: ۲۲نفر در سال گذشته دچار غرق شدگی شدند و این در حالیست این میزان غرق شدگی در سال ۹۹، ۳۶ نفر بوده و ۳۸.۸  درصد کاهش را نشان می‌دهند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان در خصوص میزان سوختگی در استان ، بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ این میزان ۳۳ نفر بوده و شامل ۱۹ زن و ۱۴ مرد بوده است و این آمار نسبت به سال ۹۹، سه نفر افزایش را نشان می‌دهد.

فارسی نژاد در خصوص گاز گرفتگی با co، اظهار کرد: میزان گازگرفتگی در سال ۹۹، ۲۴ نفر بوده و این رقم در سال ۱۴۰۰ ، ۲۵ نفر بوده است که به لحاظ تعداد یک نفر و معادل ۴.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *