سوله آکام فلز

سامانه “ثبت بازخورد” دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی شد

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی از راه اندازی سامانه “ثبت بازخورد از دانشگاه” با هدف ارزیابی شاخص رضایت استادان، دانشجویان و کارمندان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدمهدی طباطبایی ضمن بیان این مطلب با تشریح عملکرد و اهداف سامانه “ثبت بازخورد”
گفت: این سامانه از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با هدف ارزیابی شاخص رضایت استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه به نشانی http://comments.sbu.ac.ir  راه‌اندازی شده است. نتایج این ارزیابی‌ها در اختیار مدیران واحدها قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز، در تصمیم‌گیری‌های آنان به کار گرفته شود.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با برشمردن ضرورت راه‌اندازی سامانه مذکور اظهار کرد: شاخص رضایت، یکی از عناصر شکل‌دهنده شاخص کلان فرهنگی یک سازمان یا وزارتخانه و یا دولت است. این شاخص را از منابع مختلفی می‌توان به دست آورد که یکی از آنها نظرات کاربران است.

به گفته وی، دانشگاه شهید بهشتی از نخستین سازمان‌هایی است که این طرح در آن اجرا می‌شود و شاخص رضایت دانشجویان به عنوان یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی از طریق یکی از منابع اصلی، یعنی ثبت نظر مستقیم آنان، بررسی می‌شود.

دکتر طباطبایی در خصوص فرآیند سامانه بازخورد گفت: دانشجویان در صفحه سامانه، نظرات خود را با تفصیل و بدون محدودیت می‌نویسند. سپس سامانه به صورت هوشمند تشخیص می‌دهد که نظر ثبت‌شده مثبت یا منفی است و به کدام دانشکده یا پژوهشکده مربوط است. درنهایت اطلاعات را در گزارش‌های مختلفی ارایه می‌دهد.

مدیر فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به نتایج حاصل از سامانه فوق تاکید کرد: یکی از گزارش‌هایی که می‌توانیم ببینیم گزارش رضایت دانشجویان از کل دانشگاه در طی روزهای مختلف است. امکان مشاهده میزان رضایتمندی از دانشگاه در روزهای مختلف وجود دارد. در این سامانه می‌توان واحد خاصی را نیز انتخاب کرد که در این صورت، نظرات و نمودار مثبت و منفی مربوط به آن دانشکده به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان-پیام امروز

اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *