سوله آکام فلز

گل ارونوف نقطه عطف بازی پرسپولیس و گل گهر بود/ بیرانوند با خیال راحت استراحت کند-پیام امروز


امیر حسین اصلانیان، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: به نظرم بازی خوبی بود به خصوص اینکه پرسپولیس توانست ۳ امتیاز بازی را به عنوان میهمان بگیرد.  تیم استقلال هم امتیاز از دست داد و فکر می‌کنم در ادامه بازی‌ها با توجه به کیفیت پایینی که تیم‌ها  از لحاظ خلق موقعیت گل ارائه می‌دهند، پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

او افزود: آن قدر تیم‌ها در فشار آوردن به پرسپولیس ضعیف عمل می‌کنند که بیرانوند با خیال راحت می‌تواند  استراحت کند و به دستش برسد تا بهبود یابد.

اصلانیان درباره اینکه عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه چطور دید، گفت: گلر جوانی است و فشار آن چنانی روی دروازه پرسپولیس نیامد که بخواهیم خیلی روی ذره بین عملکرد رفیعی را ببریم. در کل شرایط به صورتی است که تیم‌ها کیفیت پایینی را ارائه می‌دهند و لیگ ما پویا نیست.  من پیش بینی کرده بودم که استقلال در ادامه بازی‌ها امتیاز از دست می‌دهد و مطمئن هستم در ادامه هم این اتفاق می‌افتد. تیم پرسپولیس  به لحاظ مهره از استقلال بهتر است و اگر همین طور ادامه بدهد گزینه اول برای قهرمانی خواهد بود.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره گلزنی ارونوف بیان کرد:  ارونوف گل عالی به ثمر رساند و نقطه عطف این بازی همین حرکت انفرادی و هوش بالای بازیکن خارجی بود. به هر حال با توجه به بازی‌هایی که می‌بینیم، ارونوف  فراتر از لیگمان گلزنی کرد.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر فوتبال شود، گفت: من پیش بینی ام این است که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، چرا که تیم استقلال از برد‌های اقتصادی فاصله گرفته و یک مقدار پایش می‌لغزد.

اصلانیان درباره اینکه اختلاف بین تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس بر سر مصدومیت بیرانوند گفت: در هر صورت با توجه به اشتباهاتی که  بیرانوند در چند وقت اخیر داشت و اگر مصدومیتی دارد اکنون فرصت خوبی است که به مصدومیتش برسد و هم از لحاظ روحی و روانی به شرایط آرمانی برگردد. فعلا احتیاجی نیست که  پرسپولیس به گلر فکر کند و شرایط این تیم به صورتی هست که جام قهرمانی را بگیرد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه اخراج اوسمار در این بازی را چطور می‌بیند، گفت:  اتفاقات عجیبی در داوری می‌افتد و نمی‌توانند از VAR استفاده کنند. فدراسیون فوتبال باید دلیل استفاده نکردن از سیستم کمک داور ویدیویی را  توضیح بدهد، اما زمانی که اسم لیگ را حرفه‌ای می‌گذارند و تیم‌ها می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند این سیستم کمترین چیزی هست که از اشتباهات داوری کم شود.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند-پیام امروز

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *