سوله آکام فلز

صعود ۲ فرنگی‌کار ایران به فینال کشورهای اسلامی/ شکست حسینوند و بالی در نیمه نهایی

شیرزاد بهشتی طلا در ۶۳ و محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم با کست رقبایشان راهی دیدار نهایی قهرمانی کشورهای اسلامی شدند اما حسینوند و بالی از رسیدن به فینال بازماندند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی کشورهای اسلامی در ترکیه، شیرزاد بهشتی طلا در ۶۳ و محمدرضا رستمی در ۷۲ با برتری مقابل رقبای خود راهی دیدار نهایی شدند اما محمد حسینوند در وزن ۵۵ کیلوگرم و و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست مقابل رقبایشان از رسیدن به دیدار فینال بازماندند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد حسینوند پناهی در دور اول با نتیجه ۷ بر صفر بوراک اوزون از ترکیه را برد اما در دومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی برابر جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان در همان تایم نخست با نتیجه سنگین ۹ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. حسینوند امشب جمعه برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان ۳ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل تورابک تیرکاشیف از ازبکستان به سختی و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و راهی فینال شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر شهروز اوچیلوف از تاجیکستان را شکست داد. وی در  دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده میرزابک رحمت اف از ازبکستان رفت و با نتیجه ۷ بر ۴ به برتری رسید و راهی فینال شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف عارف نیفتولایف از آذربایجان رفت و با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.  بالی در نیمه نهایی در حالیکه ۳ بر صفر از ژولدوشبیکوف قرقیزستانی پیش بود، با اجرای فن سوبلس حریف ۵ امتیاز از دست داد و ۲ امتیاز نیز به دلیل فرار در خاک از دست داد تا در نهایت این مبارزه با نتیجه ۷ بر ۳ به سود کشتی‌گیر قزاق به پایان برسد.

 رسول گرمسیری دیگرنماینده ایران در ۵ وزن نخست این رقابت ها بود که در دور نخست برابر حریفی از ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال اوزان فوق امشب جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد-پیام امروز

دیدار‌های برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ اروپا برگزار شد و چهار تیم برتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *