طراحی سایت در کانادا

طراحی سایت در کانادا همانند کشور های دیگر از تخصص و تکنیک های مختلفی برخوردار است و شما تنها با داشتن تخصص کافی و مهارت لازم میتوانید در این زمینه موفقیت های بسیاری را بدست آوردید. تجربه و کار کردن در این زمینه میتواند به مرور زمان مهارت شما را افزایش دهد.

بازار کار طراحی سایت در کانادا

براساس تجربه و آمار سالیانه افراد مبتدی که در این زمینه وارد بازار کار میشوند سالیانه رقمی معادل ۴۹٫۸۸۰ هزار دلار می باشد. البته این میزان درآمد با توجه به شهر ها و ساعت کاری میتواند متغییر باشد. به عنوان مثال حداقل درآمد شما در شهری مثل استان آلبرتا تنها از ساخت یک وب سایت ساده از ۱۵ دلار شروع شده و میانگین درآمد شما به ۲۵ دلار و حداکثر درآمد شما به ۵۰٫۲۳ دلار میرسد.

شما برای اینکه بتوانید یک طراح وب خوب شوید ، ابتدا باید مهارت های لازم در این زمینه را بدست آورید. به عنوان مثال ساختار و زیبایی یک سایت تنها با یادگیری مباحث زبان برنامه نویسی شکل میگیرد و هر زبان متناسب با کاربردی که دارد برای طراحی به کار میرود. به عنوان مثال زبان Html ساختار و قالب وب را تشکیل میدهد و زبان CSS رنگ و زیبایی را برای سایت شما به ارمغان می آورد.

دو روش مختلف برای طراحی سایت در کانادا

طراحی وب به دو دسته متفاوت تقسیم میشود که شامل طراحی به صورت استاتیک و داینامیک می باشد. سایت استاتیک ، از چند صفحه گوناگون تشکیل شده و نیازی به میزبانی وب خاصی ندارد و شما حتی میتوانید با استفاده از یک میزبانی با حجم ۵۰۰ الی ۱ گیگابایتی، یک سایت استاتیک برای خود طراحی کنید.

روش استاتیک :  این نوع طراحی سایت در کانادا همانند کشور های دیگر تنها از ۴ الی ۷ زبان مختلف شکل میگیرد. مثل زبان های HTML و CSS زبان Java Script ، JQuery و زبان PHP را میتوانیم در ساخت سایت خود به کار ببریم. علاوه بر این زبان های دیگری هم هستن که میتوان از آن ها برای طرح ریزی و برنامه نویسی پروژه خود از آن ها استفاده کرد مثل زبان های BootStrap  و  Python و ++C .

انواع فریم ورک در حوزه وب دیزاین

روش داینامیک : این فریم ورک در واقع یک وب مجزا بوده و با امکانات بسیار زیادی همراه است. سایت داینامیک از یک فریم ورک جداگانه و مستقل ساخته شده است و شما با نصب ابزار های مورد نیاز خود میتوانید به طور کاملا دلخواه آن را سفارشی سازی کنید.

فریم ورک هایی که برای وب داینامیک مورد استفاده قرار میگیرد شامل ، وردپرس ، جوملا ، پرستاشاپ و… است که هر کدام از زبان های مختلفی تبعیت میکند و رایج ترین آن ها مدیریت محتوا وردپرس بوده که بیشتر طراحان وب در ایران از این نوع فریم ورک استفاده میکنند. اما فریم ورک ها براساس امکاناتی که به شما میدهند دسته بندی میشوند و باید برای پروژه های خود فریم ورک هایی را انتخاب کنید که بتواند به نیاز های شما پاسخ گو باشد.

طراحی سایت تبلیغاتی در کانادا

این نوع طراحی سایت در کانادا بسیار طرفدار داشته و شما میتوانید پروژه های زیادی را تحت این عنوان پیدا کنید. زیرا برخی افراد با ساختن یک وب سایت تبلیغاتی اختصاصی تنها برای خود و قرار دادن تبلیغات گوگل ادز به دنبال کسب درآمد هستند و شما میتوانید با گرفتن این نوع پروژه های کوچک نیز درآمد بسیار خوبی را از آن بدست آورید و یا در صفحه هایی که میخواهید از آن به سایت مشتری لینک بدهید برای پیش بردن کار خود استفاده کنید تا بتوانید از فروش بک لینک های تبلیغاتی درآمد کمی نیز داشته باشید.

مهاجرت تنها با داشتن مهارت کافی

اگر به دنبال مهاجرت از ایران و رفتن به کشوری توسعه یافته می باشید باید با اطمینان خاطر به شما بگوییم که تنها با داشتن تخصص و مهارت لازم میتوانید با آسانی از طریق فنی و حرفه ای و داشتن مدرک لازم از افراد دیگری که قصد مهاجرت به کانادا را دارند چند قدم جلوتر باشید؛ زیرا شما با داشتن تجربه و تکنیک هایی که در سال های قبل بدست آورید به سرعت میتوانید کار پیدا کنید و موفقیت های بعدی خود را در این کشور رقم بزنید.

مدارک لازم برای استخدام در کانادا

به طور معمول مدارکی که برای استخدام کارمند در شرکت های کانادایی انجام میشود مدرک کارشناسی ارشد در حوزه علوم کامپیوتر بوده و تجربه کاری در زمینه برنامه نویسی نرم افزاری و یا در زمینه گرافیک است که میتواند شما را در راه رسیدن به هدفه هایتان کمک کند. علاوه بر این ها تنها شما با دریافت ویزا میتوانید برای رسیدن به شغل و اقامت خود سرعت زیادی ببخشید تا بسیار سریع تر به شغل خود برسید.

حقوق دریافتی براساس سطح شغلی

فارغ التحصیلان و افرادی که در حوزه وب دیزاینر بسیار مبتدی هستن معمولا از حقوق دریافتی پایینی برخوردار می باشند و برای افرادی که به دنبال یادگیری هستند میتواند یک فرصت عالی باشد که به طور متوسط درآمد سالیانه این نوع افراد ۴۹٫۷۷۶ هزار دلار می رسد.

طراحی سایت در کانادا در سطح متوسطه

برای اینکه بتوانید به این سطح از رشد برسید باید با کسب تجربه و تمرین مداوم برای رسیدن به سطح مورد نظر تلاش کنید هرچند که زمان زیادی طول نخواهد کشید اما رسیدن شما به این سطح تنها به تلاش شما بستگی دارد. هرچه مهارت و تجربه شما بیشتر باشد درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت. معمولا درآمد افرادی که در این سطح قرار دارند بین ۴۲٫۰۰۰ و ۶۲٫۰۰۰ هزار دلار متغییر بوده و هرچه مهارت شما بالاتر باشد درآمد شما از متغییر به ثابت خواهد رسید.

طراحی سایت در کانادا در سطح ارشد

این نوع سطح مختص به افرادی هست که برای رسیدن به آن سال ها تلاش کردند و بدون تلاش رسیدن به این سطح غیر ممکن است. یکی از راه هایی که بتوانید رزومه ای خوبی را در این راه بدست آورید باید در شرکت های بسیار زیادی فعالیت کنید و بعد از رسیدن به سطح مورد نیاز خود را برای استخدام شدن در شرکت های معروف با درآمدی بسیار بالا آماده کنید؛ زیرا ماندن در یک جا از رشد و زمان شما میکاهد و باید مکانی را برای رشد بهتر انتخاب کنید تا آن شرکت شما را به اوج موفقیت در زمینه رشته مورد علاقیتان برساند.

راه رسیدن به جایگاه ارشد

رسیدن به این جایگاه آسان نیست زیرا زمانی که مسئولیتی از طرف کارفرمای شرکت به شما واگذار میشود باید حتما تمام تلاش خود را به کار بگیرید به این دلیل که اعتماد بهترین متا در قبال کاری که انجام میدهید قرار دارد و هرچقدر اعتماد شرکت به شما بیشتر باشد ارزش و اعتبار شما نیز افزایش خواهد یافت. در آمد سالیانه شما در این نوع سطح معادل ۹۲٫۸۷۸ در سال است.

مزایا کار به عنوان یک کارمند دورکار

دورکاری : این نوع کار بهترین راه برای توسعه دهندگان وب است و شما برای انجام آن تنها به یک لپ تاپ و اینترنت پر سرعت نیاز دارید تا بتوانید با دوستان و کارفرمای خود تبادل اطلاعات داشته باشید و کار خود را به آن گزارش دهید.

چیزهایی که یک فرد برای وارد شدن در این حوضه نیاز دارد سن مناسب ، صلاحیت ها و قوانین شرکت ، توانایی در زبان انگلیسی و فرانسوی و تجربه کاری مناسب در این زمینه می باشد.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

طراحی سایت در آمریکا

طراحی سایت در آمریکا به فرایند طراحی و ایجاد یک وبسایت یا صفحه وب مربوط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *