فراهم سازی بسترهای توانمندسازی پژوهشی و درمانی کشورهای همسایه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به موقعیت استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: این دانشگاه بسترهای لازم جهت توانمندسازی کشورهای همسایه در حوزه آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی را فراهم کرده است.

حسین حقائی روز دوشنبه، ششم تیرماه در کارگاه ملی “نهایی سازی برنامه ارتقای آمادگی و پاسخ به پاندمی کووید-۱۹، آنفلوآنزا و سایر بیماری‌های حاد تنفسی واگیردار (نوپدید و بازپدید)” که با حضور نمایندگانی از سازمان بهداشت جهانی در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین کارگاهی موجب افزایش توانمندی، عملکرد و تجربه ما می‌شود زیرا امکان استفاده از تجارب ارزشمند سایر کشورها در سایه حضور همکاران گرامی از سازمان بهداشت جهانی و یونیسف این امکان را برای ما فراهم ساخته است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم به اهداف تعیین شده کارگاه در حوزه تدوین برنامه‌ای جامع جهت مقابله با بیماری‌های تنفسی در کشور برسیم.

وی با اشاره به بهبود وضعیت کرونا در کشور، افزود: خدا را شاکر هستیم که بعد از گذشت بیش از دو سال در سایه تلاش‌های شبانه روزی همکاران با نگرش سیستمی، مشارکت همگانی و همکاری‌های بین بخشی با رویکرد ارتقای مستمر کیفیت توانستیم این تهدید جهانی را به یک فرصت تبدیل کنیم که شاهد آن نیز همین گردهمایی امروز است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *