مجموعه فولاد مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای برگزاری مرحله نهایی لیگ نونهالان است

ایسنا/خوزستان سرمربی نونهالان فولاد خوزستان از آمادگی باشگاه برای میزبانی از مسابقات پایانی لیگ برتر نونهالان کشور در اهواز خبر داد.

تیم نونهالان فولاد خوزستان با هدایت یعقوب سلحشور، در حال حاضر با بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع و کسب بیشترین امتیاز در جمع تیم های نهایی نتایج خیره کننده ای کسب کرده است.

یعقوب سلحشور در گفت و گو با ایسنا در ابتدا درباره سطح مسابقات، اظهارکرد: به نظر من تمام تیم‌هایی که با آن ها بازی کردیم در یک سطح بودند و تیم های قدر و گردن کلفتی در طول بازی ها جلوی ایستادند که در بیشتر مواقع کار را برای ما سخت کردند ولی در نهایت با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان مان توانستیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه تیمی را رقیب اصلی خود برای کسب قهرمانی می دانید؟ گفت: به نظر من این چهار تیمی که در مرحله نهایی حضور دارند، همه قابل احترام هستند و نشان دادند که شایستگی قهرمانی را دارند. من همه این تیم ها را رقیب میدانم

سرمربی تیم فوتبال نونهالان فولاد خوزستان درباره برنامه ریزی مسابقات هم عنوان کرد: در ابتدای برنامه ریزی خوب بود و در واقع همه چیز در حال خوب پیش رفتن بود که یکباره به تعطیلات عید نوروز برخورد کردیم و تیم من ۷ اسفند آخرین بازی خود را انجام داد و حدود ۵۰ روز بعد یعنی ۲۳ فروردین بازی تک حذفی اش را برگزار کرد و واقعا ما مربیان نمی‌دانستیم در این ۵۰ روز چکار کنیم؛ استراحت کنیم، بدنسازی داشته باشیم یا بازی دوستانه برگزار کنیم. چون هیچ برنامه ای برای بازی بعدی مان نداشتیم و ۵۰ روز خودش یک پیش فصل کامل است. به هر حال از مسئولان برگزاری مسابقات انتظار می رود، ایام تعطیلی، نیم فصل و اعیاد سالانه را در شروع مسابقات در برنامه لحاظ کنند تا لیگ های پایه کشوری مان از سطح بالایی برخوردار شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه فولاد خوزستان آمادگی میزبانی از بازی های پایانی لیگ نونهالان را دارد؟ خاطر نشان کرد: بله کاملا آماده میزبانی از مسابقات هستیم و به نظر من امسال باید میزبانی بازی ها به استان خوزستان و باشگاه فولاد داده شود چون در چند سال اخیر میزبانی به استان خوزستان داده نشده است و انتظار می رود مسئولان محترم فدراسیون فوتبال همکاری لازم را با باشگاه فولاد خوزستان انجام دهند. به نظرم برای هرچه بهتر برگزار کردن و خاتمه دادن به این رقابت ها، مجموعه فولاد خوزستان مناسب ترین و بهترین گزینه از لحاظ امکانات و چمن های مطلوب طبیعی و حتی آب و هوای خوب و بهاری در این فصل است.

سلحشور گفت: انتظار داریم مسئولان هر چه سریعتر با ارائه برنامه بازی ها و برگزار کردن دور نهایی به تیم ها و بازیکنان کمک کند تا از این بلاتکلیفی خارج شوند و لیگ نونهالان فرسایشی نشود که این خیلی مهم است، ضمن این که فصل امتحانات هم از راه می‌رسد.

وی در پایان نیز بیان کرد: جا دارد از کادرفنی ام آقایان محمود صالحی، عباس خادمی، بهنام جعفری، رضا صفات، عقیل عبدالخانی، دکتر ساعدی و شهرام حمیدی تشکر کنم. همچنین از زحمات شبانه روزی گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و مهدی پور مدیر تیم‌های پایه قدردانی می کنم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *