مجموعه کشوری: عدم پذیرش درخواست نابجای کاراته باعث این واکنش شده است

مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری به موضوع ممانعت از ورود اعضای تیم ملی کاراته زنان به این مجموعه واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محسن آشوری نایب رئیس فدراسیون کاراته دوشنبه، ۵ اردیبشهت در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد که مسئولان جدید مجموعه ورزشی شهید کشوری از ورود تیم ملی کاراته زنان به این مجموعه ممانعت کرده‌اند.  

بر اساس اعلام آشوری اعضای تیم ملی کاراته زنان بر اساس برنامه تمرینی خود برای حضور در رویدادهای مهم پیش رو، قصد داشتند از پیست تارتان مجموعه شهید کشوری برای انجام تمرینات هوازی استفاده کنند اما مسئولان این مجموعه از ورود آن‌ها جلوگیری کردند.

مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری به این خبر واکنش نشان داده که متن کامل آن به این شرح است: «فدراسیون کاراته طی نامه‌ای جهت تمرینات میدانی تیم ملی زنان در تاریخ‌های ۸ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ درخواستی را به دفتر مدیریت مجموعه ورزشی شهید کشوری ارسال کرده است که با توجه به برگزاری بازی‌های لیگ دسته دو و سه فوتبال در این مجموعه، درخواست فوق در حال بررسی جهت عدم تداخل با برنامه ارسالی فدراسیون فوتبال است. این عمل رویه معمول در خصوص درخواست‌های فدراسیون‌های مختلف جهت برگزاری برنامه‌های درخواستی در این مجموعه بوده، همان‌طور که در مورد ۱۰ها درخواست قبلی فدراسیون کاراته عمل و هماهنگی لازم انجام شده است.

لازم به ذکر است که تصور می‌شود رفتار غیرحرفه‌ای فدراسیون به دنبال عدم پذیرش درخواست نابجا در خصوص تبدیل محوطه مجموعه ورزشی شهید کشوری به پارکینگ فدراسیون بوده که این تصمیم صرفا جهت رفاه حال ورزشکاران و مراجعان محترم اتخاذ شده است اما گویا مورد پسند مسئولان محترم فدراسیون کاراته واقع نشده است.

لذا با توجه به اینکه تاریخ درخواستی از طرف فدراسیون کاراته هنوز فرا نرسیده، بسیار جای تاسف دارد، برخلاف اینکه انتظار می‌رود اساتید، مربیان و مسئولان محترم ورزشی کشور با رفتارهای اخلاق مدارانه الگوی جامعه ورزشی باشند، چنین اظهاراتی از طرف نایب رئیس محترم فدراسیون مطرح می‌گردد».

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *