محورهای اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان اعلام شد

تمام دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور می‌توانند آثار خود در پنج محور اعلامی به اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان  در خصوص جزییات افتتاحیه اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان گفت: جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور با شعار «سلامت برای همه دانشجویان در همه دانشگاه‌ها» فرهنگ مراقبت فردی و اجتماعی به همت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره در روز سه‌شنبه سوم خرداد ماه همزمان با روز آزاد سازی خرمشهر با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تهران در سازمان امور دانشجویان کشور برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: در این برنامه از کتاب سواد سلامت و پوستر رسمی جشنواره ملی سلامت دانشجویان نیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، محورهای این جشنواره را اسـلام و سـلامت، سلامت و دانشگاه، سلامـت و امنیت، سلامت و خانواده، سلامـت و ازدواج، سلامت و اشتغال، سلامـت و ورزش، سلامـت و تغذیه، سلامـت و کـرونا و سلامت و فضای مجازی و در ۵ بخش آموزش، پژوهش و فناوری، ایده‌ها و تجارب نوآورانه، تولیدات رسانه ای- هنرهای تجسمی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

این جشنواره ویژه تمام دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور است، و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره به آدرس https://festival.saorg.ir/fa/ مراجعه و آثار خودشان را به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، طبقه ششم سازمان امور دانشجویان تحویل دهند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *