سوله آکام فلز

نیازمند اطلاعات صحیح درباره املاک چیتگر- منبع ۱۲ رسانه خبری

پروژه زاگرس بام لند دریاچه چیتگر با بهترین مصالح و با بهره گیری از تجربیات گذشته مهندسین و سازندگان شرکت عمران توسعه ابنیه همت و آخرین استانداردهای ساخت و ساز و اصول و ضوابط شهرسازی اجرا و ساخته می شود. (منبع : خوندنی )

۴- ما اغلب زمانی‌که از آسایش و امنیت صحبت می‌کنیم؛ به یک خانه فکر می‌کنیم. به جایی آرام، زیبا و با یک چشم‌انداز فوق‌العاده. جایی که شاید در کنار یک طبیعت، یا یک دریاچه باشد؛ که زیبایی غروب خورشید را از پشت پنجره‌ی بزرگ پذیرایی آن ببینیم. و شاید خانه را در شلوغی شهر و هیاهوی چراغ‌های روشن می‌خواهیم؛ در موقعیتی عالی و بی عیب و نقص، در نقطه‌ای از شهر که دسترسی به منابع خرید و اماکن مهم، مثل بیمارستان برای ما وجود داشته باشد. خانه‌ای که رفاه خانواده را تامین کند؛ و در صورتی که امکانات عالی دارد، برای ما یک سرمایه‌گذاری برای آینده به حساب بیاید.( منبع : بساز و بچین )

۵- منطقۀ ۲۲ تهران به دلیل موقعیت آب‌وهوایی مناسب، در سال‌های اخیر پروژه‌های ساختمانی مختلفی را به خود دیده‌است؛ افرادی که با شرایط پیش‌فروش آن منطقه آشنا هستند، احتمالاً پروژه‌های پیش‌فروش چیتگر را به‌خوبی می‌شناسند. زاگرس و نیکان، دو مورد از این پروژه‌ها هستند که از تقاضای بالایی نیز برخوردارند.

پروژه زاگرس یکی دیگر از پروژه‌های تعاونی «ابنیه همت» در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده و با قرارگیری اطراف سایر پروژه‌های ساخته‌شده، دارای موقعیت مکانی ایده‌آلی است. زاگرس سومین پروژۀ این تعاونی باتجربه در سال ۹۹ محسوب می‌شود. (منبع : اخبار بازار ایران )

۶- پروژه عمرانی ساخت ساختمان‌های مسکونی – تجاری شهرک چیتگر یکی از معدود پروژه‌های بزرگی است که در حال حاضر فرصت‌ مناسب سرمایه گذاری و خرید واحد مسکونی یا تجاری را برای متقاضیان حقیقی فراهم کرده است. ساخت مجموعه پروژه‌های شهرک چیتگر تهران که از سال ۱۳۹۸ کلید خورده و آغاز شده است، توسط متصدیان با پشتوانه‌ای از جمله سازمان صنایع هوا و فضا و دفاعی کشور، سازمان حفاظت اطلاعات و ارتش در دست احداث قرار گرفته است. (منبع : خبر روز )

۷- یکی از پروژه‌های جذاب منطقۀ ۲۲ تهران، پروژه زاگرس چیتگر است که از همان ابتدای راه‌اندازی پروژه نظر کارشناسان املاک را به خود جلب کرده‌است. این برج به‌وسیلۀ شرکت تعاونی ابنیه همت در حال پیش‌روی است که از مهم‌ترین مزیت‌های پروژه، استفاده از بهترین انواع متریال‌ برای ساخت‌وساز است. ناگفته نماند که برج زاگرس چیتگر در یک موقعیت عالی بوده و نمای منحصربه‌فرد برج موردتوجۀ بسیاری از کارشناسان قرار گرفته‌است. حال در ادامۀ این مقاله به جزئیات بیشتری از پروژه زاگرس بام لند اشاره می‌کنیم و در انتها نیز به نحوۀ خرید واحدهای این پروژه می‌پردازیم.( منبع : رستا نیوز )

۸- پروژه شمیم ​​رحمت ۳ یا نخل یکی دیگر از برج های پیش فروش در چیتگر است. یکی از بهترین خصوصیات خوب این پروژه که جزو برج های بلوار کوهک و املاک چیتگر نیز می باشد، ارائه سهام واحدهای مسکونی خود به صورت پکهای ۱۰ سهمی است که هر ۱۰ سهم معادل ۱ متر مربع است. لذا خریداران با توجه به بودجه خود می توانند در پیش خرید این پروژه مشارکت کنند و به مرور زمان بسته خود را افزایش دهند تا به واحد مورد نظر برسند و البته اگر نتوانند باز هم ضرر نخواهند کرد و ارزش سهم آنها افزایش یافته و می توانند از سود آن بهره مند گردند.( منبع : آخرین اخبار روز )

۹- پروژه چیتگر زاگرس یکی از پروژه های مسکونی و تجاری در منطقه ۲۲ تهران است که یکی از مهمترین ویژگی های این پروژه، نمای بسیار جذاب و فوق العاده آن است که با مدیریت شرکت تعاونی ابنیه همت توسعه یافته است.

با توجه به پروژه های عمرانی متعدد در منطقه ۲۲ تهران و استقبال قابل توجه از خرید خانه و آپارتمان در این منطقه با آب و هوای خوب، تصمیم گرفتیم پروژه چیتگر زاگرس را به همراه ویژگی ها و شرایط قیمتی آن در این مقاله بررسی کنیم.( منبع : فانوس زاگرس )

۱۰- با ما همراه باشید تا با پروژه تریتیوم vip آشنا شوید. حتما نام و آوازه برج های مسکونی با نام تریتیوم در منطقه ۲۲ و اطراف دریاچه چیتگر را شنیده اید. در واقع در سال ۱۳۹۸ نام تریتیوم در منطقه ۲۲ و غرب دریاچه تعیین شد و این برند توانست در مدت زمان کوتاهی با سرعتی خارق العاده نام خود را بر فراز برج های لوکس منطقه ۲۲ قرار دهد.

به گزارش الفباخبر ،در واقع در سال ۱۳۹۸ نام تریتیوم در منطقه ۲۲ و غرب دریاچه تعیین شد و این برند توانست در مدت زمان کوتاهی با سرعتی خارق العاده نام خود را بر فراز برج های لوکس منطقه ۲۲ قرار دهد. ( منبع: الفبا خبر )

۱۱- پروژه نیکان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکونی تجاری در حال ساخت ایران است که در منطقهٔ ۲۲ تهران و در شهرک مروارید شهر در زمینی با مساحتی بالغ بر ۱۹۳۰۰ مترمربع واقع شده‌است و دارای شش بلوک با چهارده طبقه و هر یک از طبقات دارای دوازده واحد با میانگین صد مترمربع مساحت است. مسئولیت اجرای این پروژه را تعاونی مسکن ثمین یکی از زیرمجموعه‌های صنایع دفاع ایران بر عهده گرفته‌است. (منبع : شهر۲۴ )

۱۲- چنانچه تمایل دارید در زمینه املاک سرمایه گذاری نمایید و یا میخواهید صاحب خانه شوید حتما تا انتها با ما همراه باشید.شاید بدانید چند سالی است که منطقه ۲۲ تهران بدلائل مختلف مخصوصا وجود دریاچه خلیج فارس (دریاچه چیتگر) و سایر جذابیت های دیگر که در ادامه به آنها اشاره می نماییم مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران مسکن قرار گرفته است.

در این منطقه پروژه های مسکونی تجاری زیادی ساخته شده و یا در حال احداث است یکی از این پروژه ها، پروژه مجلل برج تریتیوم vipاست.

اگر شهرک راه آهن و اطراف دریاچه را حدودی بشناسید و به جغرافیای آن آشنایی داشته باشید بدون شک پروژه تریتیوم vip به چشم شما آمده است چون از نظر طراحی نما و سازه با سایر پروژه های تفاوت هایی دارد و در حقیقت منحصر به فرد است.( منبع : تفاهم )

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خدمات کفسابی در تبریز

خدمات کفسابی در تبریز: جلا و درخشش دوباره به کفپوش‌های شما

تبریز، شهر اولین‌ها و مهد تمدن، با قدمتی دیرینه و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *