سوله آکام فلز
امکانات لوکس پروژه زاگرس
امکانات لوکس پروژه زاگرس

پروژه زاگرس | قیمت امتیاز زاگرس + جدول اقساط ۱۴۰۱

فهرست مقاله

پروژه زاگرس ابنیه همت

پروژه زاگرس چیتگر از پروژه های مسکونی – تجاری منطقه ۲۲ می باشد. این پروژه با چشم انداز فوق العاده ای که دارد، از بهترین پروژه ها برای سرمایه گذاری است. پروژه زاگرس با توجه به مدیریت مجرب و کارآزموده، شرکت تعاونی ابنیه همت در حال پیشرفت است.

پروژه زاگرس با بهترین متریال ها و با کیفیت ترین مصالح اجرا می شود. به دلیل موقعیت بسیار مناسب و مجری حرفه ای، از پروژه زاگرس استقبال خوبی به عمل آمده است و متقاضیان زیادی دارد. این پروژه با استفاده از بهترین روش های ساخت و ساز اجرا خواهد شد. پروژه زاگرس بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال واحد‌های لاکچری با ویو دریاچه هستند.

معماری مدرن و امکانات لوکس پروژه زاگرس

پروژه زاگرس یکی از بهترین پروژه های درحال ساخت منطقه ۲۲ تهران می باشد. این پروژه که در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است، توسط تعاونی ابنیه همت در حال ساخت بوده فرایند اجرایی آن به سرعت پیش می رود.

امکانات پروژه زاگرس منطقه ۲۲

موقعیت اداری- سالن اجتماعات- کمد دیواری- اشپزخانه اپن- ریموت- پارکینگ- حیاط- ویو دریاچه چیتگر- آسانسور- سرمایش و گرمایش مرکزی(چیلر)- بالکن- سالن ورزشی- کف سرامیک- پنجره دوجداره upvc- لابی- پارکینگ- انباری- گرمایش مرکزی.

از ویژگی های پروژه زاگرس چیتگر

پروژه زاگرس چیتگر یکی از پروژه‌های مهم ساختمانی در منطقه ۲۲ تهران است. این پروژه با ویژگی‌های منحصر به فردی همچون طراحی مدرن و خلاقانه، استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های مدرن، جذب توجه بسیاری از مشتریان و خریداران را به خود اختصاص داده است.

یکی از ویژگی‌های جذاب پروژه زاگرس چیتگر، نزدیکی به مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ مانند مجتمع تجاری پاسارگاد، پارکینگ‌های عمومی و مراکز خدماتی همچون بانک‌ها و داروخانه‌ها می‌باشد. این ویژگی موجب راحتی در دسترسی به خدمات و امکانات مختلف برای ساکنان و کاربران این پروژه می‌شود.

همچنین، پروژه زاگرس چیتگر با داشتن طراحی منحصر به فرد، معماری شیک و مدرن و چشم‌نواز، در اوایل سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید و با توجه به وضعیت مناسب و خوبی که دارد، مورد استقبال خریداران و مشتریان خوش‌سلیقه قرار گرفته است.

میزان تحمل این پروژه در مقابل زلزله احتمالی

مطابق با اطلاعات منتشر شده، پروژه زاگرس چیتگر در منطقه ۲۲ تهران با در نظر گرفتن مقاومت لازم در برابر زلزله و با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، برای سازه‌های بتنی و فلزی از روش‌های ساخت پیشرفته بهره گرفته شده است.

در این پروژه، با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی، سازه‌ها و تجهیزات برای تحمل زلزله در نظر گرفته شده و برای ایجاد مقاومت بالا در برابر زلزله، از مواد با کیفیت و مقاوم مانند بتن مسلح و فولاد استفاده شده است.

با توجه به اینکه این پروژه در منطقه‌ای با بار زلزله بالا و مشابه دیگر پروژه‌های ساختمانی در تهران واقع شده است، تلاش شده است تا با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و با استفاده از نرم‌افزارهای مهندسی، ساختاری بسیار ایمن و مقاوم در برابر زلزله ایجاد شود.

پروژه زاگرس مروارید شهر

سازنده برج زاگرس چیتگر

سازنده پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت ؛ یکی از سازندگان خوشنام و معتبر منطقه ۲۲ می باشد. این تعاونی که از سابقه درخشانی برخودار است پروژه های لکسون و پروژه فرزانگان را در کارنامه خود دارد که جزو بهترین پروژه های منطقه ۲۲ به شمار می روند. علاوه بر پروژه زاگرس؛ پروژه البرز و پروژه الوند نیز توسط این تعاونی در حال اجرا می باشد که تمامی این پروژه ها گزینه های مناسب و مورد اعتمادی برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ می باشند.

 

معرفی تعاونی ابنیه همت(سازنده پروژه برج زاگرس)

تعاونی ابنیه همت از با سابقه ترین و معروف ترین تعاونی های ساخت و ساز مسکن، در منطقه ۲۲ تهران است. این تعاونی رزومه ای بسیار قطور و معتبر دارد. به خاطر خوش سابقه و حرفه ای بودن تعاونی ابنیه همت، عضو گیری پروژه های زیر نظر تعاونی به سرعت انجام و تکمیل می شود. از پروژه های زیر نظر تعاونی ابنیه همت دو پروژه در حال ساخت، پروژه فرزانگان و پروژه لکسون را میتوان نام برد. پروژه زاگرس را هم به تازگی در دست گرفته است و مطمئنا به خوبی و طبق جدول زمان بندی، آن را ساخته و تحویل می‌ دهد.

پروژه زاگرس چیتگر چه مزایایی دارد؟

از بزرگترین مزایای خرید واحد در منطقه ۲۲ تهران، برخورداری از هوای پاک و فرصت زندگی در آپارتمان های شیک و اکازیون است. پروژه زاگرس دریاچه چیتگر یکی از پروژه های در حال ساخت در شرکت مورد اعتماد ابنیه همت می‌باشد، که فعلا در مرحله‌ی گود برداری است.
وجود امکانات تفریحی و مراکز خرید متعدد باعث محبوبیت هرچه بیشتر این منطقه میان مردم شده است. همچنین دسترسی آسان به بزرگراه ها و دریاچه چیتگر از ویژگی هایی است که پروژه زاگرس دریاچه چیتگر را از سایر پروژه ها متمایز کرده است. شرکت ابنیه همت با بهره‌گیری از مهندسین خبره و بهترین مصالح سعی در ساخت آپارتمان‌هایی با کیفیت و بالاترین سطح مقاومت دارد. از امکانات برخی از این آپارتمان ها میتوان به روف گاردن، لابی، لابی من ۲۴ ساعته ، استخر و جکوزی اشاره کرد.

موقعیت مکانی برج زاگرس چیتگر

زمین پروژه زاگرس در منطقه ۲۲ و ضلع شرقی دریاچه چیتگر و در مجاورت محور چهار باغ قرار داشته و از نظر شرایط محیطی؛ آب و هوایی؛ دسترسی و دیگر شرایط منطقه؛ بسیار ایده آل و مناسب می باشد. با توجه به شرایط مکانی برج زاگرس می توان این پروژه را نزدیک ترین پروژه به دریاچه چیتگر دانست که مشخصه ارزشمند و قابل توجهی برای پروژه و سرمایه گذاران آن می باشد.

امتیاز پروژه زاگرس

پروژه زاگرس در دسته بندی پروژه هایی است که توسط شرکت تعاونی ها ساخته میشود و دارای حق امتیاز می باشد. وقتی پذیره نویسی و فروش از طریق خود شرکت پایان می یابد دیگر خریداران نمی توانند از طریق تعاونی خریداری کنند باید خریدار قبلی پروژه را واگذار کند. خریدار قبلی برای واگذاری پروژه مبلغی مازاد بر پرداختی خود می گیرد که به آن‌ حق امتیاز می گویند.

 

مشخصات پروژه برج زاگرس چیتگر

همان طور که بیان شد پروژه زاگرس؛ یک برج تجاری مسکونی بوده و به همین سبب دارای شرایط خوبی برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران می باشد. پروژه مذکور دارای زمینی به وسعت ۷۰۰۰مترمربع می باشد و برابر با قرارداد اعضا تعاونی؛ دارای ۱۵ مترمربع تراکم تجاری و ۶۰ مترمربع مسکونی برای هر یک از اعضا می باشد.

به طور کلی می توان مشخصات پروژه زاگرس چیتگر را به شرح زیر بیان کرد:

پلاک ثبتی پروژه زاگرس: (۱۸۶۳/۱۳۶۲۰) و (۱۸۶۳/۱۲۵۳۸)
کاربری: تجاری-مسکونی
متراژ زمین: ۷۰۰۰مترمربع
تعداد طبقات: ۲۸ طبقه(طبقه همکف و منفی یک به صورت تجاری خواهد بود)
متراژ واحدها: ۱۲۰ تا ۱۸۰ مترمربع

پروژه زاگرس منطقه ۲۲

پروژه زاگرس منطقه ۲۲ در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر در حال اجرا می باشد. با توجه به اینکه متراژ واحدها متفاوت هستند و معمولاً بیشتر از ۶۰ متر هستند، هر عضو باید به اندازه متراژ هر واحد امتیاز بخرد. اگر یک عضو نخواهد یا توانایی نداشته باشد که چند امتیاز خریداری کند، تعاونی امتیاز آن واحد را به چند عضو به صورت شراکتی می‌ فروشد. پروژه باید در سال ۱۴۰۵ تحویل داده شود. اگر پروژه دیر تحویل داده شود مبلغی باید به عنوان ضرر و زیان به اعضا پرداخت شود. اگر تعاونی تا ۶ ماه بعد از موعد تحویل واحدها را تحویل ندهد، باید ماهانه مبلغی را به عنوان جریمه به هر واحد پرداخت نماید.

توجه به سرمایه گذاری در پروژه زاگرس چیتگر

پروژه زاگرس چیتگر با توجه به چند نکته مهم و اساسی در سرمایه گذاری املاک مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است که در زیر به آنها اشاره می کنیم :

۱٫ محل پروژه زاگرس : این یکی از معدود پروژه های پیش خرید در اطراف دریاچه است که در موقعیت فوق العاده خوبی قرار دارد.

۲٫ داشتن بخشی از سهام تجاری پروژه زاگرس : این سهام تجاری سود بسیار خوبی برای مردم به همراه دارد، زیرا قیمت املاک تجاری اطراف دریاچه بالاست و این فرصت عالی برای سرمایه گذاری است.

۳٫ سازنده پروژه زاگرس : یکی دیگر از مواردی که در سرمایه گذاری املاک پروژه زاگرس باید مورد توجه قرار گیرد، سازنده پروژه است. ابنیه همت سازنده ای قوی با رزومه ای غنی است.رزومه ای که شامل پروژه هایی مانند پروژه لکسون، پروژه فرزانگان و پروژه آسمان آبی است.

۴٫ دسترسی پروژه زاگرس : دسترسی پروژه زاگرس به مراکز تفریحی و خرید مانند ایران مال، شهربازی هزارویک شهر و پارک جنگلی چیتگر از نکاتی است که می توان به آن پرداخت.

۵٫ موقعیت پروژه زاگرس در منطقه ۲۲ : موقعیت این پروژه در منطقه ۲۲ که مرکز گردشگری تهران، مهمترین نکته پایانی می باشد، این منطقه دارای پتانسیل بالای رشد بوده و بدون شک قابل توجه سرمایه گذاران است.

 

موعد تحویل پروژه زاگرس چیتگر

بر اساس اعلام تعاونی ابنیه همت و اطلاعات درج شده در دفترچه قرارداد، تحویل پروژه زاگرس در تاریخ ۱۴۰۵/۱۰/۳۰ صورت خواهد گرفت.

خرید و فروش پروژه زاگرس ابنیه همت

این پروژه در ابتدایی ترین مراحل ساخت بوده و به صورت واریزی و امتیاز قابل خریداری می باشد. انتقال امتیاز در دفتر تعاونی ابنیه همت انجام شده و به صورت قطعی قابل انتقال به نام خریدار می باشد.

واریزی اعضا تاکنون (۱۴۰۱/۰۴/۰۱) مبلغ ۱٫۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان می باشد، که ۹۵۰ میلیون تومان آن مربوط به هزینه زمین؛ جواز و تراکم پروژه بوده است .

جدول اقساط ابنیه همت زاگرس

طبق تعرفه ی تعاونی اعضا موظف به پرداخت اقساط به شرح زیر هستند. جدول اقساط ابنیه همت زاگرس شامل پرداختی ها تا پایان سال ۱۴۰۱ میباشد.

 

تاریخ اقساط امتیاز مسکونی اقساط امتیاز تجاری
۱۴۰۱/۰۴/۱۰ ۲۴,۵۰۰,۰۰۰ ۱۰,۵۰۰,۰۰۰
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۳۰,۸۰۰,۰۰۰ ۱۳,۲۰۰,۰۰۰
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۳۰,۸۰۰,۰۰۰ ۱۳,۲۰۰,۰۰۰
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۳۰,۸۰۰,۰۰۰ ۱۳,۲۰۰,۰۰۰
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۳۰,۸۰۰,۰۰۰ ۱۳,۲۰۰,۰۰۰

قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت

در مورد قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت باید بگوییم، مبلغ ثبت نام برای یک امتیاز که شامل ۶۰ متر مربع مسکونی و ۱۵ متر مربع تجاری است. لازم به ذکر است با توجه به تغییرات قیمت امتیاز این گونه پروژه ها به صورت روزانه تغییر میکند لطفا جهت استعلام قیمت به روز امتیاز این پروژه و سایر پروژه های چیتگر با مشاورین املاک صدف تماس بگیرید شماره ما هم ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۴۰ میباشد.
نکته دیگر اینکه، ویژگی مثبت این پروژه این است که امتیاز قسمت تجاری و مسکونی جداگانه هم قابل فروش است.

در مهرماه ۱۴۰۱ قیمت امتیاز پروژه زاگرس بین ۴۱۰ تا ۴۵۰ میلیون میباشد. در آبان ۱۴۰۱ قیمت امتیاز پروژه زاگرس بین ۴۶۰ تا ۴۸۰ میلیون می باشد.

امکانات برج زاگرس چیتگر

برج زاگرس چیتگر امکانات رفاهی زیادی برای ساکنان و خریداران واحدها دارد. داشتن روف گاردن، آبنما، پارکینگ، انباری و بالکن از امکانات این برج می باشند. همچنین برای ساکنان برج، سالن اجتماعات و همایش در نظر گرفته شده است، تا بتوانند جلسه ها و گردهمایی ها را در آنجا برگزار کنند. همچنین برای کسانی که به ورزش علاقه دارند، سالن ورزش هم قرار دارد. از دیگر امتیازات این برج دسترسی خیلی سریع به بام لند می باشد. این پروژه هم امتیاز مسکونی دارد هم تجاری. هر کدام از اعضا امتیاز ۶۰ متر مسکونی و ۱۵ متر تجاری را گرفته اند.

بررسی پروژه لکسون ابنیه همت

پروژه لکسون ۱ ابنیه همت یکی دیگر از پروژه های این شرکت است که با چشم اندازی زیبا و ویژه، به پارک جنگلی چیتگر و همچنین بزرگترین دریاچه مصنوعی کشور در حال انجام می باشد. این پروژه با معماری خاص و فضاسازی های درست و مناسب مشاعات آینده ای درخشان و سرمایه گذاری هایی پربازده برای خریداران این پروژه رقم خواهد زد.

موقعیت پروژه لکسون در نزدیک ترین نقطه مسکونی به دریاچه بزرگ مصنوعی تهران و در نزدیکی مجموعه بام لند و همچنین باغ آرامش، تاثیر بسزایی در رشد سود سرمایه گذاری در این پروژه خواهد داشت. شرایط بسیار خوب آب و هوایی منطقه ۲۲، این منطقه را به بهترین مکان برای ساخت و سازهای جدید تبدیل کرده است. با این پروژه ها طولی نمی کشد که این منطقه به شلوغ ترین و پر امکانات ترین منطقه تهران تبدیل شود. لازم به ذکر است به پروژه زاگرس، لکسون ۲ هم گفته می شود.

آشنایی بیشتر با پروژه زاگرس بام لند

در پروژه زاگرس بام لند متراژ تقریبی هر واحد مسکونی ۱۲۰ متر مربع بیان شده است. هر امتیاز برابر با نصف هر واحد می شود، یعنی خریدار اگر یک واحد می خواهد باید دو امتیاز خریداری کند. شش دانگ هر واحد برابر با ۱۲۰ متر مسکونی و ۳۰ متر تجاری می باشد. در حال حاضر این پروژه شروع به اجرایی شدن کرده است.

با توجه به سابقه مجری این پروژه، مطمئنا هیچ کس از سرمایه گذاری در این پروژه پشیمان نخواهد شد. برای دیدن موقعیت و میزان پیشرفت پروژه می توانید از نزدیک به دیدن پروژه بروید. مطمئنا تا چند سال دیگر، قیمت مسکن سر به آسمان میکشد و شما به قیمت امروز صاحب خانه می شوید. اگر تمایل به بازدید از مکان و موقعیت پروژه زاگرس دارید، به آدرس بلوار امیر کبیر در شهرک گلستان و خیابان امیری صفت مراجعه کنید.

بررسی پروژه زاگرس با سایر پروژه های مشابه

آنچه مردم را به سمت خرید پروژه زاگرس ترغیب می نماید محل اجرای پروژه و داشتن سهام تجاری آن است.

بنابراین ابتدا پروژه زاگرس را از نظر موقعیت مکانی با پروژه همسایه آن مقایسه می کنیم، مانند: پروژه میعاد، پروژه ترنج، پروژه آرتمیس، پروژه ۲۱۱۴، پروژه ۲۰۵۸، پروژه اطلس ۳، پروژه الوند، پروژه دیپلمات.

هیچ یک از پروژه های ذکر شده دارای پیشینه خوب و مطمئن پروژه زاگرس نیستند و سازندگان آنها از نظر اعتبار و سابقه ساخت با پروژه زاگرس قابل قیاس نیستند، پروژه الوند و پروژه آرتمیس از جمله پروژه های تعاونی ابنیه همت هستند.

پروژه میعاد یک قدم جلوتر از پروژه زاگرس است، تعداد واحدهای آن کمتر از پروژه زاگرس است. پروژه سبک تری است اما از نظر ساخت و ساز و خلاصه کار قابل مقایسه با تعاونی مسکن ابنیه همت نیست.

پروژه ترنج جلوتر از پروژه زاگرس است. تعداد واحدهای کمتری دارد و همزمان در مرحله اسکلت و دیوار چینی است اما موقعیت آن نسبت به پروژه زاگرس ضعیف تر است و سهمی از بخش تجاری ندارد و مدتی است که پروژه متوقف شده است.

پروژه دیپلمات یک قدم جلوتر از پروژه زاگرس است و توسط تعاونی توسعه سپاهشهر در حال ساخت است و نسبت به پروژه زاگرس تعداد واحدهای کمتری دارد، هزینه زمین و تراکم آن کمتر از پروژه است اما حق امتیاز آن بیشتر است.خلاصه دیپلمات ضعیفتر از پروژه زاگرس است. و بخش تجاری را شامل نمی شود.

پروژه های اطلس، ۲۱۱۴ و ۲۰۵۸ قابل قیاس با پروژه زاگرس نمی باشند و فقط افرادی بدنبال آن هستند که نقدینگی به نسبت کمتری دارند و در واقع قصد سرمایه گذاری دارند.

 

سهم برج زاگرس در پیش‌فروش پروژه زاگرس

در واقع میتوان به افرادی که منتظر پیش‌فروش برج‌های چیتگر بودند، این مژده را داد که این امکان هم‌اکنون فراهم شده است. پروژه زاگرس شامل یک بلوک ۲۱ واحدی است که دارای موقعیتی عالی و آینده دار است. سالن ورزشی، سالن اجتماعات و بسیاری دیگر تنها بخشی از امکانات موجود در این پروژه می‌باشد. نحوه واریزی برای واحدهای تجاری و مسکونی متفاوت است. مقدار واریزی برای واحدهای تجاری(۱۵ متری) ۳۱۵ میلیون تومان و برای واحدهای مسکونی ۷۲۵ میلیون تومان می ‌باشد. شرکت ابنیه همت با تدارک این شرایط سعی در ارائه بهترین خدمات به خریداران عزیز دارد.

 

ارزیابی اطلاعات حقوقی پروژه زاگرس یا لکسون ۲

برای توضیح در مورد اطلاعات پروژه زاگرس (اطلاعات حقوقی) باید گفت: تمام نقل انتقالات در این شرکت به صورت قانونی و در دفتر اسناد رسمی انجام می‌پذیرد. همچنین به تمام خریداران پیش سند که همان دفترچه تعاونی می‌باشد، ارائه می‌شود. یکی از این پیش سندها در اختیار تعاونی و دیگری در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت. واحدهای موجود در پروژه لکسون ۲ (زاگرس) طبق امتیاز و واریزی، خرید و فروش خواهند شد. تعاونی مربوطه می‌بایست سند واحد مورد نظر را طی مدت ۲۴ ماه در اختیار خریدار قرار دهد. حتما قبل از خرید می‌بایست استعلامات لازم را از تعاونی مربوطه دریافت کرد.

 

رزومه کاری تعاونی مسکن ابنیه همت

پروژه زاگرس توسط یکی از بنام‌ترین تعاونی مسکن‌های سازنده در منطقه۲۲ شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت در حال ساخت می‌باشد کهاین تعاونی سازنده پروژه‌های تجاری اداری لک سون ( در محدودهٔ بالند و دریاچه چیتگرمجتمع تجاری اداری آرتمیس (ضلع شمالی دریاچه چیتگرمجتمع مسکونی آسمان ابی (میدان ساحل – خیابان جوزانیپروژه مسکونی فرزانگان (بلوار کوهک) می‌باشد. 

 

شرکت تعاونی عمرانی ابنیه همت با مدیریت کارامد، سابقه حرفه‌ای و درخشانی درزمینه ساخت و ساز مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری پروژه‌های پارسیا، لک سون، الوند،البرز، فرزانگان و آسمان آبی در منطقه۲۲ استان تهران با استفاده از سال‌ها تجربه موفق، دارا می‌باشد.

 

این تعاونی با توجه به سابقهٔ درخشانی که در زمینه ساخت و ساز و استفاده ازمتر یال باکیفیت دارد اعتماد تمامی متقاضیان ازجمله خریداران، سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده استتعاونی مسکن ابنیه همت با ساخت هتل لک سون در بالند بهترین کارنامه و رزومه منطقه را متعلق به خود به ثبت رسانده است.

تعاونی ابنیه همت چیتگر چند پروژه در حال ساخت دارد؟

در واقع باید گفت، شرکت ابنیه همت چیتگر دارای چندین پروژه در حال ساخت می‌باشد که شامل: پروژه زاگرس، پروژه لکسون، پروژه آرتمیس، پروژه الوند و البرز است. پروژه های بسیاری نیز توسط این شرکت  ساخته و تحویل خریدار شده است. طبق قراردادی که با خریداران محترم منعقد می‌شود، موعد تحویل پروژه زاگرس دی ماه سال ۱۴۰۵ می‌باشد. برای خرید هر ۶ دانگ واحد مسکونی‌، می‌بایست دو امتیاز خریداری شود. به این صورت که هر امتیاز شامل ۳ دانگ واحد مسکونی می‌شود. برای هر واحد مسکونی حدود ۱۲۰ متر و واحد های تجاری ۳۰ متر، در نظر گرفته شده است.

راه‌کارهای مطمئن پیش ‌خرید پروژه زاگرس

 

برای پیش خرید پروژه زاگرس می‌بایست به صورت واریزی و خرید امتیاز اقدام نمود. یکی از راهکارهای مطمئن جهت پیش‌خرید خانه، توجه به سند می‌باشد. همچنین باید گفت، قرارداد مربوطه می‌بایست در دفتر اسناد رسمی تنظیم شود. هنگام تنظیم سند می‌بایست به آدرس دقیق آپارتمان، نام و مشخصات خریدار و فروشنده، ویژگی های آپارتمان خریداری شده(پارکینگ، انباری ) دقت کرد.

شرکت ابنیه همت، سوابق و افتخارات

شرکت ابنیه همت با ۱۰ سال سابقه در زمینه تهیه زمین با بهترین کاربری و همچنین ساخت واحد های تجاری و مسکونی، دارای اعتبار بسیاری نزد مردم می‌باشد. ساختمان‌های ساخته شده توسط این تعاونی دارای کیفیت و کلاس جهانی است. برای توضیح در مورد افتخارات تعاونی همت باید گفت، تمامی پروژه های انجام شده توسط این شرکت در اعتبار سنجی نمره‌ی ۹ رابه خود اختصاص داده‌اند. توجه بسیار این شرکت به استفاده از مصالح با کیفیت و همچنین نظارت عالی بر ساخت، باعث کسب این جایگاه شده است.

آزمایش خاک پروژه ابنیه همت زاگرس

یکی از مراحل آغازین پروژه های ساختمانی آزمایش خاک است که باید توسط متخصصین مربوطه انجام شود، در اینجا میتوانید تصویر آزمایش خاک پروژه زاگرس را ببینید:

خریداران پروژه زاگرس توجه کنند

یکی از مواردی که در این زمینه باید به آن توجه کرد متاسفانه وجود تعاونی های بدون رزومه با تبلیغات نادرست و غیر واقعی است که با مبالغ غیر واقعی و قیمت های کمتر از حد متوسط ​​برای منطقه ذهن مشتریان و سرمایه گذاران این حوزه را به اشتباه می اندازد. سرمایه گذاران گرامی باید توجه داشته باشیم که املاک در حال ساخت در این منطقه باید دارای چندین ویژگی باشند تا در بین گزینه های سرمایه گذاری شما قرار گیرند. مهمترین نکته برای یک سایت در حال ساخت، اسناد زمین پروژه زاگرس و مالکیت آن است و اگر به صورت تعاونی ساخته شود، زمین متعلق به کدام تعاونی یا سازمان و سازنده کدام شرکت است؟

توجه به چند نکته قبل از خرید پروژه زاگرس

قبل از خرید از پروژه زاگرس به این نکات توجه کنید. معمولاً اگر تعاونی ها در اختیار سازمان های بزرگ باشند، اعتبار بیشتری دارند و ریسک سرمایه گذاری در آنها بسیار کمتر می شود، در نتیجه معتبر و قوی هستند.

برای پروژه هایی که در تعاونی اجرا می شود و سازنده تعاونی یا مالک زمین نیست، اولین نکته مهم این است که پروژه پروانه ها و مراحل اداری صدور پروانه ساختمانی را طی کرده است. پس از اطمینان از این روند، رزومه سازنده باید بررسی شود که آیا پروژه های عمرانی را تا کنون انجام داده است یا خیر.

سپس مراحل تجهیز کارگاه و به روشی ساده هزینه هایی را که سازنده صرف ساخت پروژه کرده است بررسی کرد. بررسی تمامی این سوالات به شما سرمایه گذاران و خریداران کمک می کند تا ریسک سرمایه گذاری خود را به کمترین حد ممکن کاهش دهید.سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات در مقایسه با بازارهای سرمایه مشابه مانند بورس، ارز و طلا و … مطمئن ترین سرمایه گذاری است. در منطقه ۲۲ این امر قطعا با بهره وری و ارزش افزوده بیشتر در مدت زمان کوتاه تری همراه خواهد بود. مشروط بر اینکه در انتخاب پروژه و تعاونی که برای سرمایه گذاری می کنید تمامی نکات را در نظر بگیرید.

سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت که متعلق به یک شرکت، تعاونی یا سازمان قابل اعتماد است، امنیت بیشتری دارد به این ترتیب که مالک زمین و پیمانکار پروژه یک گروه هستند.

حالا نوبت شماست

اگر سوالی راجع به پیش خرید پروژه زاگرس دارید حتی یک لحظه هم تردید نکنید همین الان با همراهانتان در مسکن صدف با شماره ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۴۰ تماس بگیرید و از خدمات رایگان مشاوره پیش فروش پروژه ها و برج های منطقه ۲۲ تهران برخوردار شوید یا میتوانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها در همین صفحه بپرسید.

منبع : املاک مسکن صدف https://sadaf22.com

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خدمات کفسابی در تبریز

خدمات کفسابی در تبریز: جلا و درخشش دوباره به کفپوش‌های شما

تبریز، شهر اولین‌ها و مهد تمدن، با قدمتی دیرینه و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *