سوله آکام فلز

آتش‌سوزی انبار لاستیک در شهریار-پیام امروز


جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۲:۵۱ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید کارخانه تولید لاستیک به آدرس جاده شهریار، نرسیده به شهرک سعیدآباد به سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

وی افزود: البته این محدوده خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی است، اما دو ایستگاه به همراه تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شد.

ملکی گفت: در محل مشاهده شد در یک کارخانه تولید لاستیک (محل تولید لاستیک موتور و دوچرخه)، در بخشی از قسمت انبار هزار متری حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ متر دچار آتش‌سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه لاستیک بسیار قابل اشتعال است، آتش به سرعت در حال سرایت به سایر نقاط بود که آتش‌نشانان به همراه عوامل آتش‌نشانی سعید‌آباد اقدامات لازم را برای کنترل حریق و خاموش کردن آن انجام دادند و در نهایت در ساعت ۱۴ و ۲۸ دقیقه عملیات به پایان رسید و محل برای ایمن‌سازی در اختیار آتش‌نشانان سعیدآباد قرار گرفت.

محمداسماعیل توکلی، با اشاره به اعلام یک مورد حادثه آتش سوزی در کارخانه لاستیک سازی در جاده شهریار نرسیده به سعیدآباد، گفت: ساعت ۱۳ و ۲۹ دقیقه دوشنبه ۲۱ خرداد، یک مورد حادثه آتش سوزی به اورژانس ۱۱۵ استان تهران اعلام شد.

وی افزود: با توجه به وسعت حریق، ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

توکلی از مصدومیت ۵۰ نفر در این حادثه خبر داد و گفت: ۳۲ نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل و مابقی در محل تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران، از آماده باش مراکز درمانی سسه دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی برای پذیرش مصدومان خبر داد و تاکید کرد: یک بالگرد اورژانس هم در آماده باش برای انتقال هوایی مصدومان قرار دارد.

وی افزود: حال عمومی مصدومان خوب است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *