سوله آکام فلز

آزمون: متاسفانه هیچ فعالیتی در والیبال بانوان گنبد نداشتیم/ ضعف‌های والیبال گنبد را برطرف می‌کنیم

خلیل آزمون، ملی‌پوش و مربی سابق والیبال و پدر سردار آزمون با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تجربه تیم داری ما از سال گذشته است که برای اولین بار گنبد با نام تیم سریک در لیگ دسته یک شرکت کرد و عنوان نخست را به دست آورد و امسال هم در لیگ برتر رقابت خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت ضعیف گنبد در والیبال بانوان خاطرنشان کرد: تیم گنبد در بخش بانوان هیچ فعالیتی نداشته و ما از دو سالی که به عنوان هیئت والیبال آمدیم نقطه ضعف‌هایی که هیئت بویژه در بخش بانوان داشت را برطرف می‌کنیم.

رئیس هیئت والیبال گنبد همچنین به کارهایی که باید در بخش‌های داوری و مربیگری صورت بگیرد، اشاره کرد و افزود: فعالیت‌مان را از بانوان آغاز کردیم، چون والیبال آقایان چهل سال فعالیت می‌کند و ما در بخش بانوان هم تلاش می‌کنیم تا کارها صورت بگیرد.

وی درخصوص نداشتن بازیکنی در بخش بانوان اظهار داشت: متاسفانه قبلا هیچ فعالیتی در بخش بانوان گنبد انجام نشده و فقط خانم رویا فرخی را داشتیم که سال گذشته در تیم‌های سایپا و پیکان بود، چون در گنبد تیم نداشتیم و امیدوارم بتوانیم در آینده بازیکن پرورش دهیم. ما بازیکن نداریم و مجبوریم امسال از بازیکنان غیر بومی استفاده کنیم تا بازیکن پرورش دهیم.

 

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

یوونتوس و بولونیا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند-پیام امروز

با شکست رم مقابل آتالانتا، علاوه بر اینکه شاگردان دروسی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *