سوله آکام فلز

آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش-پیام امروز


سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از آغاز عملیات ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی و بلوار اردستانی خبر داد و گفت: از لحظات اولیه ریزش کوه در سه نقطه محور شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در محدوده بلوار اردستانی عوامل این معاونت اقدامات ایمن سازی مسیر را آغاز کردند.

او اظهار کرد: در پی بارش شدید باران شب گذشته در محور‌های مواصلاتی منطقه ۲۲ در همان دقایق اولیه انسداد چند نقطه در محور بزرگراه شهید خرازی در اثر ریزش کوه، با همکاری پلیس راهور جهت ایمن سازی تردد و هدایت خودرو‌های عبوری در این مسیر چندین نیوجرسی نصب و مسیری جایگزین برای تردد خودرو‌ها در نظر گرفته شد.

وی افزود: همچنین گاردریل‌ها و علایم ترافیکی آسیب‌دیده حاصل از ریزش کوه از زیر آوار با همکاری عوامل اجرای جمع آوری و از محله حادثه به نقطه‌ای دیگر انتقال داده شد.

معاون شهردار منطقه۲۲ ادامه داد: پس از جمع آوری کامل آوار، آماده سازی جهت نصب علایم ترافیکی و گاردریل‌های جدید در محدوده اردستانی آغاز شده است.

خدابخشی عنوان کرد: با همکاری عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و ناحیه سه منطقه با استفاده از خودرو‌های شستشوی مسیر این بزرگراه شستشو و مورد پاکسازی قرار گرفت.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ساخت ماهواره پیش بینی کننده زلزله/ حمایت از ایده های تازه دارویی-پیام امروز

حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران در مراسم بیست و دومین کنگره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *