سوله آکام فلز

آغاز ثبت نام دانشجویان خوابگاهی کارشناسی ارشد شهید بهشتی

دانشجویان روزانه غیربومی مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ دانشگاه شهید بهشتی از امروز می توانند نسبت به اسکان در خوابگاه‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ دانشجویان روزانه غیربومی مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ متقاضی استفاده از خوابگاه این دانشگاه می‌توانند در روزهای ۳۱  فروردین  و اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سیستم جامع گلستان نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.

زمان واگذاری و نحوه مشاهده محل خوابگاه اختصاص یافته به دانشجویان شهید بهشتی متعاقباً از طریق وبسایت این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

بنا بر اعلام این دانشگاه، با بررسی های صورت گرفته و استفاده از ظرفیت های باقی مانده و تخصصی خوابگاه بر اساس اولویت به آن دسته از دانشجویان متقاضی که در تاریخ ۲۳ فروردین ماه جاری درخواست خوابگاه خود را از طریق سامانه پیشخوان سیستم گلستان ثبت کرده اند و درخواست آنها مورد موافقت قرار گرفته است از روز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه می توانند از وضعیت درخواست خود مطلع شده و در تاریخ دهم این ماه اتاق های خود را تحویل بگیرند.

دانشجویان دوره کارشناسی روزانه دانشگاه شهید بهشتی تا آخر وقت روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه فرصت داشتند برای ثبت نام در خوابگاه‌های دانشجویی اقدام کنند این دانشجویان در صورت تزریق دو دوز واکسن در خوابگاه ها اسکان داشته باشند.

همچنین دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه ۲۰ فروردین‌ماه سال جاری می‌توانستند از طریق گزارش ۲۵۷۰ سیستم جامع گلستان از خوابگاه اختصاص داده شده خود مطلع و نسبت به تحویل اتاق به خوابگاه مراجعه کنند و دانشجویانی می‌توانند در خوابگاه‌ها سکونت داشته باشند که حداقل دو دوز واکسن مقابله با کرونا را دریافت کرده باشند.

همچنین کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی (غیر از دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰) از ۱۴ فروردین به صورت حضوری شده و کلیه دروس دانشجویان کارشناسی از ۲۰ فروردین به صورت حضوری آموزش می بینند.

دروس نظری کارشناسی دانشجویان شهید بهشتی با بیش از ۴۰ نفر دانشجو به صورت غیرحضوری برگزار شده و برای این دروس، کلاس‌های حل تمرین و رفع اشکال با ظرفیت کمتر برنامه‌ریزی خواهد شد.

کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ پس از ماه مبارک رمضان (از ۱۷ اردیبهشت) به صورت حضوری برگزار می‌شود و آزمون پایان‌ترم  نیز در کلیه مقاطع به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دانشجویان موظفند کارت الکترونیکی تزریق دو دُز واکسن خود را در بدو ورود به دانشگاه به مسؤولین مربوط ارائه کنند و دانشجویان متقاضی خوابگاه ضمن تزریق سه دُز واکسن، می‌توانند  نسبت به ارائه درخواست خوابگاه اقدام کنند.

ثبت نام خوابگاه از جاماندگان واجد شرایط کارشناسی ورودی‌های ۹۷ و ۹۸ از ساعت ۱۱صبح تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۴ فروردین آغاز شد.

در مصوبه هیات رییسه دانشگاه شهید بهشتی آمده است؛‌ در صورت تغییر شرایط همه‌گیری ویروس کووید -۱۹، بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و ابلاغیه‌های مراجع ذی‌ربط، مراتب مجددا اطلاع‌رسانی و اقدامات متناسب با آن پیش‌بینی خواهد شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شیرخشک یارانه‌ای به چه کودکانی تعلق می‌گیرد؟-پیام امروز

علیرضا رستمی،  مدیرکل امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *