سوله آکام فلز

آلمان ۵ – ۱ اسکاتلند/ شروع مقتدرانه میزبان یورو ۲۰۲۴ در دیدار افتتاحیه + فیلم-پیام امروز


دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ بین تیم میزبان یعنی آلمان و اسکاتلند در مونیخ برگزار شد که این دیدار با پیروزی پنج بر یک ژرمن‌ها به پایان رسید.

تماشاچی‌هایی که برای تماشای دیدار افتتاحیه بین آلمان و ‏اسکاتلند به ورزشگاه آمده بودند شاهد مراسم افتتاحیه باشکوهی ‏بودند که توسط برگزارکنندگان تدارک دیده شده بود. ‏

جام قهرمانی که در پایان تورنمنت به تیم قهرمان اهدا خواهد شد ‏توسط سه نفر به زمین آورده شد: یورگن کلینزمن که در یورو ۹۶ با ‏بازوبند کاپیتانی آلمان به زمین رفته بود، برند دیتز، کاپیتان مانشافت ‏در یورو ۸۰ و البته همسر فرانتس بکن‌باوئر فقید که در نبود او به ‏عنوان کاپیتان آلمان در یورو ۷۲ در این مراسم حضور داشت. ‏

در مراسم افتتاحیه اسطوره‌ها و افراد سرشناس زیادی حاضر بودند، اما آنچه بیش از همه توجه تلویزیون آلمان را به خود جلب کرده بود، گپ و صحبت الکس فرگئسن و مورینیو با یکدیگر روی سکو‌ها بود.

در این مسابقه آلمان جام را توفانی آغاز کرد و فلورین ویرتز ستاره ۲۱ ساله لورکوزن آلمان نخستین گل جام را در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند. ۹ دقیقه بعد جمال موسیالا دیگر ستاره ۲۱ ساله آلمان‌ها گل دوم را زد.

در دقیقه ۴۵ پورتئوس مدافع اسکاتلند به دلیل تکل خشن روی پای گوندوغان یک پنالتی به حریف داد و خودش به طور مستقیم اخراج شد. هاورتز ستاره تیم آرسنال گل سوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

فولکروگ در دقیقه ۶۸ و امره جان در دقیقه ۹۳ دو گل دیگر برای آلمان در این بازی زدند و تک گل حریف را هم رودیگر مدافع آلمان در دقیقه ۸۷ با یک ضربه سر زیبا وارد دروازه خودشان کرد.

دیگر تیم‌های این گروه، سوئیس و مجارستان هستند که فردا به مصاف هم می‌روند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته اخلاق رضا جاودانی را فراخواند-پیام امروز

۲۱:۰۲ – ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۰۲ – ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ به گزارش سایت رسمی فدراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *