سوله آکام فلز

آیا امکان جذب اتباع به آموزش و پرورش وجود دارد؟-پیام امروز


در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مسعود بهرامی، ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‎‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران‏ جوان گفت: سهمیه جذب معلم در شهرستان‌های تهران ۵ هزار و ۷۷۶ نفر است.

وی با بیان این که مشخصه سهمیه جذب معلم در شهرستان‌های تهران بومی بودن آن ‌ها است‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎؛ ادامه داد: اخیرا نتایج آزمون آموزگاری به ما اعلام شده است که در حال ارزیابی قبول شدگان هستیم.

او با اشاره به این که آزمون کیفیت بخشی در ۱۴ اردیبهشت برگزار شده است؛ تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آزمون کیفیت بخشی را برای جذب مربیان‏، مشاوران‏ و مربیان پرورشی برگزار کرد. سهمیه شهرستان‎‌های تهران از این آزمون حدود ۷۰۰ نفر است.

بهرامی با بیان این که حدود ۱۰ سال است که جذب مربی پرورشی اتفاق نیفتاده است؛ گفت: ما شدیدا نیازمند جذب مشاوران و مربیان پرورشی هستیم. امیدواریم امسال همکاران دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در خصوص جذب اتباع اظهار کرد: طبق قوانین افرادی که دارای کد ملی هستند و یا به واسطه ازدواج کد ملی را دریافت کرده‌اند می‌توانند از طریق آزمون‏ ، کنکور تربیت معلم و یا دانشگاه فرهنگیان جذب وزارت آموزش و پرورش شوند. 

وی تصریح کرد: افرادی که تابعیت ایران را دارند فقط می‌توانند از طریق آزمون‌ها وارد بدنه آموزش و پرورش شوند و متقاضیان نمی‌توانند با شماره پاسپورت و همانند آن در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

حاج‌صفی یک فصل دیگر در لیگ یونان ماندگار شد-پیام امروز

با اعلام باشگاه آاک یونان احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران یک فصل دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *