معرفی پروژه های مطمئن منطقه 22
معرفی پروژه های مطمئن منطقه 22

آیا پروژه زاگرس از پروژه های معتبر چیتگر است؟

منطقه ۲۲ به ویژه چیتگر جایی است که جمعیت آن رو به افزایش است و تقاضا برای خدمات اولیه رو به افزایش است. معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین پروژه های ساختمانی تجاری و تفریحی وجود دارد که به اختصار به برخی از آنها اشاره می شود.
دسترسی به شریان های اصلی
دسترسی به مجموعه مهمترین عامل رتبه بندی برنامه تجارت اداری تلقی می شود. هرچه این دسترسی سریعتر و راحت تر باشد، مجموعه محبوب تر خواهد بود.
پروژه زاگرس از پروژه های معتبر چیتگر
امکانات عمومی مجموعه
وجود خدمات و کالاهای مختلف، وجود پارکینگ، امکانات تفریحی، فضای بازی کودکان، سرویس های بهداشتی، فودکورت، سالن سینما، وای فای، ویژه و سایر امکانات باعث می شود مردم هزینه تمام کالاهای خود یا موارد مشابه را پرداخت کنند. با کالا یا چیزی شبیه به آن نیازهای فوری خریدهای آنها باید پاسخ داده شود.
اسکلت و مصالح به کار رفته در ساختمان
انرژی و ایمنی فضاهای عمومی بسیار مهم است. هرچه سطح امنیتی بالاتر باشد، احتمال ایجاد خطر بیشتر است. مواد و کیفیت مواد به کار رفته در ساختار اصلی فروشگاه سرگرمی بر نتیجه نهایی آن تأثیر می گذارد. بنابراین معمولاً مواد با کیفیتی وجود دارند که از مواد باکیفیت برای تمام مشخصات استفاده می کنند.
ظاهر و دیدگاه
یکی از مهم ترین معیارهای امتیازدهی به پروژه های برتر چیتگر و به ویژه تمامی مراکز خرید، این معیار شاید برای واحدهای اداری مهمتر از واحدهای تجاری باشد. دید منحصر به فرد و مطلوب پروژه باعث برتری آن نسبت به سایر مجموعه ها می شود.
بهترین تعاونی مسکن چیتگر کدام است؟
در این مقاله به مفهوم، فرآیند و هدف ایجاد و ایجاد پشتیبانی می پردازیم. همچنین بهترین و مطمئن ترین مددکاران اجتماعی منطقه ۲۲ معرفی خواهند شد.
تعاونی گروهی از افراد است که گرد هم می آیند و بر اساس سرمایه گذاری ها و قوانین و مقررات خاص برای اهداف و منافع مشترک کار می کنند. تعاونی ها با توجه به فعالیت خود به دو حوزه تولیدی و توزیعی تقسیم می شوند. با توجه به عضویت آنها می توان آنها را به دو گروه عام و خاص تقسیم کرد.
شرکت تعاونی سپاهشهر
یکی از معروف ترین و مورد اعتمادترین تعاونی های منطقه ۲۲ (چیتگر) تعاونی سازور پایداران ابنیه شهر (سپاشهر) می باشد. این شرکت معتبر در حال حاضر در حال ساخت پروژه های بانک ملی (ایران)، سفیر، کامرانیه، دیپلمات و الهیه فرشته است.
شرکت تعاونی مسکن ثمین فرآیند کامل
تعاونی مسکن ثمین یکی از تعاونی های فعال در زمینه پروژه های عمرانی، تملک زمین، پیش خرید و ساخت تاسیسات عمومی می باشد.
این تعاونی پروژه های زیادی را در منطقه ۲۲ تهران اجرا کرده است که از آن جمله می توان به احداث برج مسکونی پارسیا در فازهای ۱، ۲ و ۳، مشارکت در ساخت پروژه اداری-تجاری آرتمیس و پروژه نیکان در نیکان اشاره کرد. سری پروژه های پیش فروش فاز ۱ و ۲ در محل مروارید شهر در حال ساخت است.
بنیاد همکاری نظامی جمهوری اسلامی (بتاجا):
تعاونی بتاجا برای تامین مسکن پرسنل نظامی پروژه های متعددی را در ناحیه B با بخش هایی به نام A B C D E اجرا کرده است که هر منطقه دارای چندین برج با امکانات کامل می باشد.
معرفی پروژه های مطمئن منطقه 22
معتبرترین پروژه های املاک در منطقه ۲۲ تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، آب و هوای مناسب، مناظر عالی، پتانسیل رشد بالا و امکانات لوکس، مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران مسکن قرار گرفته است. پروژه های این منطقه برای مقاصد مسکونی، اداری، تجاری و تفریحی بهره برداری می شود و توسط شرکت های مختلف ارائه می شود. بنابراین، بسیار مهم است که خریداران بدانند با چه شرکتی کار می کنند و در چه پروژه ای مشارکت دارند.
پروژه آرتمیس
پروژه آرتمیس یکی دیگر از پروژه های چند وجهی املاک در منطقه ۲۲ است که از شش برج مستقل تشکیل شده است که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. به طور کلی، این پروژه شامل پارکینگ ها، واحدهای تجاری، سالن های ورزشی و سرگرمی، فودکورت و رستوران های بین المللی مشهور است. این پروژه به دلیل مجاورت با سایر پروژه های معروف منطقه چیتگر از موقعیت مکانی و دسترسی بسیار خوبی برخوردار است.
پروژه زاگرس
یکی دیگر از پروژه های تجاری پرطرفدار در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاران، پروژه زاگرس یا لکسون ۲ است که به دلیل داشتن مالکیت یک شرکت معروف محبوبیت دارد. این کار در اجرای تعاونی ابنیه همت سپاه نیز گنجانده شده است که پروژه های موفقی ایجاد کرده و پروژه های مدرن بسیاری در حال ساخت است و همچنین پروژه زاگرس.
این پروژه به دلیل مجاورت با مجموعه های تفریحی از جمله بام لند، دریاچه خلیج، پارک جوانمردان، ایران مال و … از موقعیت و چشم اندازی منحصر به فرد برخوردار است. پروژه زاگرس به دلیل دارا بودن سالن ورودی مدرن و مجلل، تجهیزات مدرن و شرایط پیش فروش ساده، جزو ۲۲ پروژه برتر املاک منطقه است.
برج های تریتیوم
برج های دوقلوی تریتیوم شامل ۲۶ طبقه تجاری است که بسیار مجلل و زیبا هستند و در نزدیکی ایران مال واقع شده اند.
سخن آخر
اگر تمایل دارید از تعداد پروژه های معتبر چیتگر بیشتر و به روزتری آگاه شوید توصیه میشود با شماره ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۴۰ مسکن صدف تماس گرفته و یا به وبسایت این مجموعه به نشانی sadaf22.com مراجعه نمایید.
فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کفسابی در تبریز

کفسابی در تبریز: درخشش دوباره سنگ‌ها

به گزارش کفسابی در تبریز: تبریز، شهری تاریخی با قدمتی دیرینه، همواره به زیبایی معماری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *