سوله آکام فلز

اتریش ۰ – ۱ فرانسه/ عبور سخت خروس‌ها از شاگردان رانگنیک + فیلم-پیام امروز


در ادامه مسابقات یورو ۲۰۲۴ و از گروه D بازیها، تیم ملی فرانسه در دوسلدورف به مصاف اتریش رفت که با سختی و با یک گل حریف را شکست داد.

نایب قهرمان جام جهانی بازی را هجومی آغاز کرد، اما اتریش هم تیم دست و پا بسته‌ای نشان نداد و هرگز در برابر تیم پرستاره فرانسه عقب ننشست.  

آنها حتی تا یک قدمی فتح دروازه مایک مانیان هم پیش رفتند و بومگارتنر در دقیقه ۳۶ فقط چند سانتی‌متر با گل فاصله داشت، اما سیو زیبای مانیان در مصاف تک به تک مانع گلزنی او شد.

۴ دقیقه بعد از این موقعیت بود که کیلیان امباپه توانست دفاع اتریش را به هم بریزد و تیم را جلو بیاندازد. او در سمت راست محوطه جریمه اتریش به توپ رسید و با حرکتی عالی توانست خود را در موقعیت سانتر قرار دهد. ارسال او به مقابل دروازه به هیچکدام از هم‌تیمی‌هایش نرسید، اما ووبر با یک اشتباه بزرگ، با ضربه سر توپ را وارد دروازه خودی کرد.

شاگردان رالف رانگنیک در ادامه هم فوتبال خوبی بازی کردند، اما تجربه فرانسوی‌ها مانع به نتیجه رسیدن تلاش اتریشی‌ها شد. فرانسه هم البته فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت از جمله یک مصاف تک به تک امباپه در اواسط نیمه دوم که با پاس بلند ربیو با دروازه بان حریف تک به تک شد، اما شوتش را با بی دقتی به کنار دروازه زد.

امباپه در اواخر بازی دچار شکستگی بینی شد و از زمین بیرون رفت تا هواداران فرانسه برای ادامه جام نگران شوند.  

در جدول این گروه، هلند و فرانسه با ۳ امتیاز صدرنشین هستند و لهستان و اتریش بدون امتیاز هستند.

 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ستاره ناپولی بهترین بازیکن دیدار بلژیک و اسلواکی شد-پیام امروز

تیم ملی بلژیک در نخستین دیدارش در یورو ۲۰۲۴ با یک گل مقابل اسلواکی شکست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *