سوله آکام فلز

اجاره سوله در جاده مخصوص کرج (بزرگراه شهید لشکری)

جاده مخصوص کرج یا همان بزرگراه شهیدلشکری یکی از بزرگراه هایی است که کرج را به تهران وصل میکند. این بزرگراه از میدان آزادی شروع می شود و تا کرج ادامه دارد. در این بزرگراه کارخانه ها و نمایندگی های بسیار بزرگی تاسیس شده اند که اجاره سوله در جاده مخصوص کرج بسیار پررنگ تر از قبل شده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

تاریخچه جاده مخصوص کرج

با رونق گرفتن زندگی در تهران قدیم در عهد (قاجار) صنایع در شکل ها و فرم های جدید وارد شد . برخی صنایع قدیم در محورهای بازار و … به صورت سنتی شکل گرفتند و بعضی کارخانه ها در داخل و به خصوص اطراف شهرها مستقر شدند.

سابقه گسترش بافت های صنعتی، کارگاهی و انبارداری بیشتر از بافت های مسکونی منطقه بوده است و عمدتاً به سال های دهه ۱۳۴۰و۱۳۵۰ باز می گردد که به شکلی محدودتر در دهه های اخیر نیز ادامه یافته است . این منطقه در اولین طرح جامع شهر تهران به عنوان پهنه اصلی استقرار کارخانجات صنعتی و فعالیت های وابسته به آن در نظر گرفته شده است.

تاریخچه جاده مخصوص کرج

به غیر از شهرهای وردآورد و بخشی از چیتگر که از قدیم به ترتیب به صورت روستا و حاشیه نشین و دارای جمعیت بوده اند و همچنین بخشی از شمال تهرانسر که بافت جمعیتی آن مربوط به دهه ۱۳۵۰است، بخش زیادی از بافت مسکونی منطقه جاده مخصوص ( شامل شهرک های فرهنگیان ، آزادی ، استقلال ، آسمان ، شهرداری ، دژبان ، دریا ، ثامن ، هواپیمائی کشوری ، چیتگر ، ۲۲ بهمن و تهرانسر ) از سال ۱۳۶۰ و پس از آن گسترش یافته است.

 اجاره سوله در جاده مخصوص کرج

 اجاره-سوله-در-جاده-مخصوص

اجاره کردن یک سوله مناسب یکی از مهم ترین نیازهای تولید کنندگان بوده و هست. همانگونه که می دانید شهرهای کرج و تهران از نظر فاصله ومسافت نزدیک به هم هستند پس در این صورت اجاره سوله در جاده مخصوص کرج می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسانی که در حومه این دو شهر زندگی می کنند باشد.

اجاره سوله در جاده مخصوص کرج در مقایسه با سایر شهرک های صنعتی مطمئنا بهتر می باشد زیرا از نظر دسترسی به خدمات و حمل و نقل راحت تر است.جاده مخصوص و جاده قدیم کرج (بزرگراه فتح) دو مکان معروف و شناخته شده برای خرید سوله و همچنین اجاره سوله هستند و بسیاری از شرکت های تولید کننده سوله ترجیحشان این است که سوله ها را در این دو منطقه مهم تاسیس کنند.

 

 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پلیسه گیر داخلی و خارجی

کاربردهای ابزار پلیسه گیر داخلی و خارجی لوله

ابزار پلیسه گیر لوله ابزاری است که برای از بین بردن پلیسه ها و لبه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *