سوله آکام فلز

احداث فاز دوم آزادراه شهیدشوشتری با همکاری سازمان محیط زیست-پیام امروز


مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت و بازگشایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب ـ شهید تندگویان، با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری در پایتخت اظهار کرد: اجرای همه این پروژه‌ها در برنامه چهارم توسعه شهر تهران پیش‌بینی شده است و ان‌شاءالله بر اساس برنامه‌ریزی این پروژه‌ها اجرا و به بهره‌برداری برسد و اجرای این پروژه‌ها در قالب خدمت‌رسانی به مردم تعریف شده است.

وی افزود: مدیریت شهری در این دوره بنا دارد توقف‌های صورت گرفته در دوره مدیریت شهری گذشته را به حالت حرکت در بیاورد و در این قالب پروژ‌ه‌های یکی پس از دیگری به بهره‌برداری خواهد رسید.

چمران با اشاره به پروژه دسترسی دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت و بازگشایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب ـ شهید تندگویان، گفت: قطعاً این پروژه‌ها تاثیر بسزایی را در کاهش بار ترافیکی خواهد داشت، اما برای رفع ترافیک در شهر تهران نیازمند یک حرکت ویژه و استفاده از حمل و نقل عمومی به جای حمل و نقل شهری هستیم و ان‌شاءالله هر چه زودتر بستر توسعه حمل و نقل عمومی فراهم شود.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های حسین دهقان؛ رئیس بنیاد مستضعفان مبنی بر ممانعت شهرداری تهران از فعالیت ساختمان‌های ناایمن بنیاد گفت: در این زمینه شهرداری تهران بر اساس برنامه‌ریزی و همکاری دستگاه قضا اقداماتی را انجام داده است به طوری که برخی از ساختمان‌های ناایمن شخصی، عمومی و دولتی مشخص و فرآیند ایمن‌سازی آنها آغاز شده است.

وی همچنین در ارتباط با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری در محدوده سرخه‌حصار و همکاری سازمان محیط زیست جهت احداث فاز دوم این آزادراه، تصریح کرد: شورای شهر تهران هر جا نیاز باشد ورود پیدا می‌کند و در این بخش نیز خوشبختانه آزادراه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حال احداث است و ان‌شاءالله طی یکی دو هفته آینده از فرآیند احداث این آزادراه خواهم داشت.

چمران اضافه کرد: در فرآیند احداث آزادراه شهید شوشتری بخشی از معارضین مربوط به ورزشگاه تختی بود که این موضوع نیز حل و فصل شده و ان‌شاءالله پروژه در زمان معین به بهره‌برداری خواهد رسید.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

استعفای مدیرعامل استقلال رد شد-پیام امروز

نصیرنیا رئیس هیات مدیره استقلال خوزستان گفت: امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در انتهای فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *