سوله آکام فلز

ادعای حمید رسایی درباره قالیباف


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاندیداتوری قالیباف، تندروهای مخالف او را عصبانی کرده است، همان ها که تلاش کردند تا قالیباف رئیس مجلس نشود این روزها عزم خود را جزم کرده اند که او رئیس جمهور نشود.

آنها حتی از تریبون باز مجلس هم قالیباف را می نوازند و ابایی از حمله به او ندارند.

روز گذشته حمید رسایی چهره تندرو حاضر در ملجس در تذکری گفت:‌ در این روزها با شروع تبلیغات انتخاباتی چند نفر از فعالان مجازی به یکباره بازداشت شدند و چند نفر نیز احضار شدند و وجه اشتراک همه آنها این است که منتقد یک نفر بودند. حال کاری نداریم که آن افراد به چه دلیل بازداشت شدند و گفته می‌شود که آنها از گذشته پرونده داشتند اما اگر پرونده داشتند چرا قبلا بازداشت نشدند؟ چرا این امر را برای بعد از ۸ تیر نگذاشتند؟ چرا تا تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده این افراد بازداشت شده و یا برخی احضار شدند و به برخی دیگر گفته‌اند اگر درباره فلانی حرف نزنید کاری به کارتان نداریم. آیا با بستن دهان حاشیه امن درست می‌شود، خیر.

وی که این کنایه ها را به قالیباف زده می گوید: اگر کسی خلاف قانون عمل کرد و تهمت زد و لجن‌پراکنی کرد، قوه قضائیه همان موقع با آن فرد برخورد کند، برخی از این افراد تنها سوال کردند مگر برای سوال کردن هم کسی را احضار می‌کنند. هم اکنون باب شده که اگر فردی سوال می‌کند می‌گویند لجن‌پراکنی نکنید. لجن‌پراکنی معنی خودش را دارد. مسئول مورد سوال است و باید پاسخ دهد. جامعه از آن سوال می‌کند این را نمی‌شود با بستن دهان حل کنید.

رسایی خطاب به حاجی بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با این بازداشت‌ها قرار است مشارکت انتخابات افزایش پیدا کرده و پرشور باشد. بعضی از همین افراد که بازداشت شده‌اند در حق بنده هم اجحاف کرده‌اند اما سوال این است که اگر این افراد محکومیت قضایی داشتند چرا در گذشته بازداشت نشدند. چرا نمی‌گذارید که بعد از برگزاری انتخابات بازداشت انجام شود.

۲۷۲۱۱


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صنعت برق برای تامین تقاضا تا ۷۸ هزار مگاوات آمادگی دارد-پیام امروز

در سال گذشته وزارت نیرو با اجرای ۱۰۰ اقدام راهبردی در حوزه تامین و مدیریت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *