سوله آکام فلز

ارسال بیش از ۶ هزار اثر به اولین جشنواره آفرینو-پیام امروز


احمد محمودزاده در نشست تخصصی برگزاری جشنواره آفرینو با اشاره به اینکه این جشنواره در راستای اجرایی‌سازی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار خواهد شد، گفت: باید این جشنواره منجر به حرکتی شود تا ایده‌های جذاب و خلاق مدارس غیر دولتی شناسایی و در دیگر مدارس تسری داده شود.

وی با تاکید بر اینکه ساختار این جشنواره منبعث از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طراحی شده است، گفت: انگیزه‌بخشی و ایجاد بستری از تعامل، همفکری و هم‌افزایی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت‌کنند‌گان در این جشنواره را بیش از پیش ترغیب کند.

محمودزاده ارسال بیش از ۶ هزار اثر از مدارس غیر دولتی سراسر کشور به این جشنواره را نشان از ظرفیت بالای این حرکت فرهنگی و تربیتی دانست و افزود: داوری‌ها در مراحل منطقه‌ای و استانی با دقت لازم صورت پذیرفته است و ۹ داور برجسته آثار راه‌یافته به مرحله کشوری را مورد داوری و ارزیابی قرار خواهند داد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش برگزاری کارگاه‌های تخصصی، نشست‌های هم‌اندیشی و پخش آنلاین آثار برگزیده از طریق پلتفرم‌های داخلی را برنامه‌های جانبی این جشنواره دانست و گفت: محتوا‌سازی لازم در جهت انتقال تجربیات به دیگر مدارس بسیار ضروری است و در این راستا باید تیم‌های تخصصی و حرفه‌ای در کنار یکدیگر قرار گیرند و با روش‌های خلاق و به‌روز بتوانند تولیدات قابل قبولی برای مخاطبان خود ارائه دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر نقش رسانه در پوشش خوب و دقیق این رویداد فرهنگی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع، استفاده از تکنیک‌های جذاب رسانه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی می‌تواند در رسیدن به اهداف این جشنواره موثر عمل کند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *