سوله آکام فلز

از تعطیلی یک واحد تولیدی با ۲۳۰ کارگر جلوگیری شد-پیام امروز


احمد نظری مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تاکیدات رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر حمایت همه جانبه و قانونی از واحد‌های تولیدی در سراسر کشور به تشریح مسائل و مشکلات «شرکت بنادک» پرداخت و گفت: چندی قبل مدیر این شرکت تولید ماشین آلات معدنی با طرح موضوعی از طریق سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی اعلام کرد که به دلیل عدم تمدید قرارداد منعقده با این واحد توسط شرکت شهرک‌های شهرک صنعتی خرمدره با وجود دارا بودن مجوز‌ها و تاییدیه‌ها از مراجع ذی صلاح، فعالیت آن متوقف شده است.

وی ادامه داد: پس از طرح این موضوع با توجه به اهمیت آن و احتمال تعطیلی شرکت مذکور، دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری نسبت به برگزاری جلسه با مدیران شرکت و مکاتبه با بازرسی کل استان زنجان اقدام کرد.

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اشتغالزایی این شرکت برای ۲۳۰ نفر بیان کرد: پس از پیگیری‌های دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و اقدام بازرسی استان زنجان، موضوع مجددا در کمیته سه جانبه استان مطرح و قرارداد شرکت مذکور تمدید و شرکت از خطر تعطیلی رهایی یافت.

به گفته وی سازمان بازرسی کل کشور در راستای حمایت همه جانبه از تولید و سرمایه گذاری از تمامی ظرفیت‌های قانونی خود استفاده خواهد کرد و این روند اقدامات تداوم دارد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

فعالیت شرکت‌های صوری در نظام مهندسی برچیده شد-پیام امروز

حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نشست خبری امروز خود در پاسخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *