سوله آکام فلز

از حضور بالگردهای فراجا در انتخابات تا پخش شمارش آرا از آنتن رسانه

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود. انتخاباتی که مثل هربار حواشی خاص خود را دارد.

زمان پایان تبلیغات انتخابات مشخص شد

ستاد انتخابات وزارت کشور دراطلاعیه شماره ۱۷ اعلام کرد، زمان تبلیغات نامزدان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت هشت صبح (پنجشنبه) به پایان می‌رسد.

انتشار شمارش آرای انتخاباتی برای نخستین بار از رسانه ملی

دکتر  جبلی رییس صداوسیما در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد : برای اولین بار قصد داریم شمارش آرای انتخابات را به صورت زنده پخش کنیم.

«رای ما ایران را می‌سازد…»

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با شعار «رای ما ایران را می‌سازد…» اکران شد.

انتخابات در این دوره در ۱۷۰۰ شعبه اخذ رای (۴ حوزه انتخابیه) تمام الکترونیک خواهد بود

سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات در ۶۰ هزار شعبه اخذ رای برگزار می‌شود و برای هر کرسی بیش از ۵۲ نفر رقابت می‌کنند. ۶ برابر کرسی‌های مجلس، زنان تاییدصلاحیت‌شده وجود دارند که می‌توانند رقابت کنند.انتخابات در این دوره در ۱۷۰۰ شعبه اخذ رای (۴ حوزه انتخابیه) تمام الکترونیک خواهد بود.

استفاده از بالگرد‌های هوافراجا برای اخذ رای در مناطق صعب العبور

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از بالگرد‌های هوافراجا در مناطق صعب العبور و مناطقی که به دلیل بارش برف امکان تردد وجود ندارد، در کنار دیگر دستگاه‌ها مثل سپاه و ارتش استفاده خواهد شد. همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی امن از مرز‌ها تا مراکز شهر‌ها اندیشیده شده و از مردم دعوت می‌کنیم تا با حضور در انتخابات، دشمن را ناامید کنند. این تلاش‌ها برای حفظ امنیت تمامی صندوق‌های سیار و ثابت و حوزه‌های اخذ رای است که در ادامه آن حمل و نقل و جابجایی صندوق‌های رای نیز در امنیت کامل انجام خواهد شد.

  کسانی که انتخابات را تحریم کردند، زیاد نیستند!

علی مطهری، فعال سیاسی و کاندیدای انتخابات مجلس که به همراه تعدادی از اصولگرایان و احزاب اصولگرای معتدل  در انتخابات مجلس یک لیست ارائه داده؛ درباره مشارکت مردم در انتخابات مدعی شد: کسانی که انتخابات را تحریم کردند، زیاد نیستند. در واقع گروه‌های کمی انتخابات را تحریم کردند.

ادامه حضور دهنوی در عرصه انتخابات مجلس

سید محسن دهنوی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی که با اصرار جبهه پایداری از حضور در لیست انصراف داد، بر حضورش در انتخابات به صورت مستقل تاکید کرد.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

لزوم پرداخت سریع‌تر بدهی پتروشیمی‌ها جهت کاهش کسری بودجه دولت-پیام امروز

عبدالعلی رحیمی مظفری دبیر اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *