سوله آکام فلز

از خطر امنیت جانی تا ناهماهنگی و عدم مدیریت-پیام امروز


هنوز مدت زمان زیادی از تغییر مدیریت ورزشگاه آزادی نمی‌گذرد که هر روز با حاشیه و مشکلی جدید روبه رو می‌شود. مدتی قبل در سهل انگاری و خطای فاحش مدیریتی بزرگ، هواداران بر سکو‌های جدید جای گرفتند و نشستند، جایی که در قسمت زیرین آن بتن وجود داشته و استفاده از آن ریسک خطر بسیار بالایی داشت و امنیت جانی تماشاگران را که باید خط قرمز مدیریت این مجموعه باشد به خطر جدی انداخت.

چالش‌های این مجموعه محدود به مشکلات امنیت جانی تماشاگران و نارضایتی آنها نمی‌شود بلکه برخی ناهماهنگی‌های بزرگ و عجیب نیز این روز‌ها دردسر ساز شده است. به عنوان مثال عدم هماهنگی حراست وزارت ورزش و حراست فدراسیون فوتبال هم مشکل ساز شده است و موضوعی که هیچ گاه سرو صدا نکرده بود حالا به یکی دیگر از نقص‌های متعدد این ورزشگاه اضافه شده است تا جایی که مهمانان ویژه برای ورود به این مجموعه ورزشی با مشکل مواجه شده اند.

با این حساب هر روز باید منتظر سوژه‌ای جدید از ورزشگاهی شویم که بزرگترین پتانسیل ورزشی کشور را داراست و انتظار میرفت با تداوم مسیر بی حاشیه و آرام سابق به شرایط ایده آل خود نزدیکتر شود، اما این روز‌ها در وضعیتی آشفته و باری به هرجهت  می‌برد.

مجموعه ورزشی آزادی که یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور و قلب تپنده ورزش پایتخت است نیاز به توجه و مدیریت ویژه‌ای دارد، همانطور که تا مدت‌ها خبری حاشیه‌ای از این ورزشگاه به گوش نمی‌رسید انتظار می‌رود حالا هم همان روند سابق تکرار شود نه اینکه هر روز حاشیه‌ای جدید پیش آید.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بانک‌ها به قانون جهش تولید مسکن در پرداخت تسهیلات ساخت پایبند باشند-پیام امروز

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارسلان مالکی رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در پاسخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *