سوله آکام فلز

از میزبانی مس ناراحتیم/ حضور نیروی انتظامی ضروری است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به شرایط سخت بازی در کرمان، گفت: یک هفته سکوت کردم، اما با پرتاب بطری تماشاچیان پزشک‌مان راهی بیمارستان شد. فدراسیون باید نظارت بیشتری داشته و نیروی انتظامی حضور داشته باشد.

مجید رحیمی‌زاده پس از پیروزی ۳۶ بر ۲۷ برابر تیم مس کرمان در چارچوب مسابقات مرحله برگشت رقابت‌های پلی آف لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: بازی سختی بود. با حمایت تماشاچیان توانستیم با اختلاف بالا برنده شویم. این اختلاف گل را در بازی قبل نیز می‌توانستیم ایجاد کنیم، اما بازی به حاشیه رفت.

وی افزود: از میزبانی مس ناراحتیم و برای اهمیت این بازی، یک هفته سکوت کردم. در بازی رفت دفعات زیادی وقفه در بازی ایجاد شد. هر زمان نبض بازی را در دست می‌گرفتیم، با توهین و پرتاب بطری از سوی تماشاچیان مواجه می‌شدیم تا جایی که پزشک تیم راهی بیمارستان شد و این اصلا خوب نیست.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم هندبال سپاهان حضور نیروی انتظامی در بازی‌های حساس را لازم دانست و تاکید کرد: در بازی‌های مهم و حساس پلی آف باید نیروی انتظامی حضور داشته باشد. در بازی امشب ۱۵ مامور پلیس و یگان ویژه حضور داشتند، اما متاسفانه در بازی کرمان، تنها یک نفر حضور داشت.

رحیمی‌زاده در خصوص حضور تماشاچیان، خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون نظارت بیشتری بر تماشاچیان داشته باشد. تماشاچیان امروز سپاهان هیچ کار غیر اخلاقی انجام ندادند و بدون حاشیه تیمشان را تشویق کردند.

وی ادامه داد: تماشاچیان سپاهان امروز نشان دادند که به دور از حواشی و با شخصیت تشویق می‌کنند. خدارا شکر ما نیز توانستیم با یک بازی خوب و اختلاف بالا مزد حضورشان را بدهیم.

رحیمی‌زاده درباره فینال نیز توضیح داد: ۱۷ و ۱۹ اردیهشت ماه دو بازی فینال در تهران برگزار خواهد شد و از همین امشب باز به اردو می‌رویم تا بعد از یک روز استراحت، تمریناتمان را آغاز کنیم.

وی با اشاره به شرایط تیم، یادآور شد: در اردوی یک هفته‌ای پیش رو به عملکرد بازیکنان نگاه می‌کنیم و با توجه به دو مورد آسیب دیدگی احتمال دارد تغییری در ترکیب ایجاد کنیم. امیدوارم بازیکنانم همین روند را در فینال نیز ادامه داده و کاپ قهرمانی را به اصفهان بیاوریم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

عشق مهدی هاشمی نسب را از او گرفتند-پیام امروز

بهروز رهبری فرد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره رقابت تنگاتنگ بین سرخابی‌ها و مصاحبه‌هایی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *