سوله آکام فلز

استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف-پیام امروز


محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به استاندارد سازی آدرس های اماکن از طریق سامانه جی نف گفت: این پروژه قرار است که استانداردسازی آدرس ها و ژئوکد کردن پارسل های پستی را انجام دهد. جی نف یک پایگاه داده اطلاعاتی بوده با آدرس تمام ساختمان ها و واحد های مکانی موجود در شهر ها و روستا های کشور را استاندارد سازی می‌کند. با این پروژه نحوه آدرس در کمترین زمان صورت گرفته و استاندارد سازی می‌شود.

او افزود: میانگین کشوری این پروژه در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد پیشرفت داشته است. استاندارد سازی یعنی یک آدرس تنها از یک مسیر شناخته شده و امکان مشابه سازی و سوء استفاده از بین می‌رود و تمام دستگاه های دولتی مرجعشان برای آدرس دهی پروژه ملی جی نف است. با اجرای کامل طرح جی نف در کهگیلویه و بویراحمد نشانی همه اماکن یکسان سازی و با آدرسی استاندارد تبدیل می‌شود.

لیایی اظهار کرد: پروژه ۱۲ شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد را تکمیل کرده‌ایم و ۶ شهرستان دیگر نیز تا آینده نزدیک تکمیل می‌شود. پس از جمع آوری و به روز شدن اطلاعات هر شهرستان کد پستی هوشمند و پلاک نوسازی تولید شده درب منازل نصب می‌شود و این بخشی از طرح هوشمندسازی شهر است. ارائه خدمات الکترونیکی و اجرای کامل طرح جی نف می‌تواند در خدمت رسانی صحیح به مردم اعم از کاهش ترافیک و آلودگی هوا، جلوگیری از اتلاف وقت، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بالا بردن سطح رضایتمندی مردم موثر باشد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

استقرار سامانه پاسخگویی کمبود دارویی در سازمان غذا و دارو-پیام امروز

https://mobile.ttac.ir/ دکتر سیدحیدر محمدی رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر نقش پاسخگویی مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *