سوله آکام فلز

استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است-پیام امروز


سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره علل تصادفات  گفت:  یکی از دلایل اصلی افزایش تصادفات استفاده و مکالمه با تلفن همراه در حین رانندگی ‌بالاترین درصد یعنی ۴۶ را به خود اختصاص داده است و این موضوع حتی بدون استفاده از هندزفری نیز اتفاق می‌افتد. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: ارسال پیامک توسط رانندگان نیز به میزان ۳۷ درصد در بروز تصادفات نقش دارد. 

سرهنگ کشیر گفت: همچنین تحقیق نشان می‌دهد که مکالمه با هندزفری ۲۷ درصد و مصرف مواد مخدر ۲۱ درصد در میزان و دلیل تصادفات نقش دارند. 

او تصریح کرد: راننده از مواد مخدر استفاده کرده و پشت فرمان نشسته و باعث شده  روح و روان و سیستم اعصاب وی او تحت تاثیر قرار ‌بگیرد که از جمله تاری دید، کاهش شدید شنوایی، درگیری ذهنی و مغزی و درک نکردن فاصله از مواردی است که می‌تواند برای این راننده اتفاق بیفتد که نتیجه‌ای جز تصادف در پی نخواهد داشت. 

سرهنگ کشیر افزود: همچنین استفاده از نوشیدنی‌های غیرمجاز و مصرف روان گردان‌ها به میزان ۱۳ درصد در بروز حوادث رانندگی تاثیر دارند. 

او  بیان کرد: این اعداد و ارقام مواردی نیستند که بخواهیم با آنها شوخی کنیم. شوخی با این اعداد شوخی با جان و زندگی خود و خانواده است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

فرزند ایران چگونه متولد شد؟ + فیلم-پیام امروز

۱۴:۰۶ – ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۶ – ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ واکسن نورا یکی از واکسن‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *