اسلواکی ۱ – ۱ رومانی/ تساوی بهترین نتیجه برای ۲ تیم + فیلم-پیام امروز


در دیگر دیدار گروه E یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی اسلواکی و رومانی آخرین دیدارشان در دور گروهی را برگزار کردند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم راهی مرحله بعد شوند.

هر چهار تیم این گروه قبل از بازی آخر با یک برد و یک باخت، سه امتیازی بودند، اما رومانی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سایرین در صدر جدول گروه قرار داشت و اسلواکی هم بعد از بلژیک در رتبه سوم حضور داشت. البته با توجه به اینکه چهار امتیاز برای صعود به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم گروه‌ها به دور بعد کافی بود.  

با توجه به اینکه با مساوی هر دو تیم صعود می‌کردند، خیلی‌ها حدس می‌زدند که دو تیم با آگاهی از این ‏موضوع برای تساوی بدون گل وارد زمین شوند و صرفا به وقت‌گذرانی ‏بپردازند. ‏اما بعد از گذشت ۲۴ دقیقه مشخص شد که اسلواکی چنین قصدی ‏ندارد و می‌خواهد صدرنشین شود. آنها توسط اوندری دودا هافبک باشگاه هلاس ورونا دروازه ‏رومانی را باز کردند. ‏این گل بر خلاف جریان بازی زده شد و اسلواکی مدتی بود زیر ‏فشار رومانی قرار داشت.

اما ۱۲ دقیقه بعد رومانی که با این شکست حذف می‌شد، صاحب پنالتی شد. یکی از بازیکنان رومانی در حالی که به دنبال نفوذ به محوطه جریمه اسلواکی بود، با خطا متوقف شد و داور پس از بررسی VAR این صحنه را پنالتی تشخیص داد. رضوان مارین پشت توپ ایستاد و با ضربه محکم خود، کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم، اما دو تیم که با همین تساوی هم صعود می‌کردند، ریسک زیادی انجام ندادند و بازی را آرام کردند تا در نهایت هر دو تیم چهار امتیازی شوند و صعود کنند. در جدول این گروه، همه تیم‌های چهار امتیازی شدند، اما رومانی به دلیل تفاضل گل بهتر، صدرنشین شد و در مرحله بعد احتمالا با مجارستان (در صورت قطعی شدن صعود مجار‌ها به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم) روبرو خواهند شد. بلژیک دوم شد و به سمت سخت جدول رفت و ابتدا باید با فرانسه بازی کند. اسلواکی هم با قرار گرفتن در رتبه سوم، احتمالا حریف انگلیس در یک هشتم می‌شود. اوکراین هم با دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سایرین حذف شد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تیمی می‌سازیم که رضایت هواداران جلب شود-پیام امروز

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره  فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:  از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *